Ξεκινούν οι θερινές εκπτώσεις - Τι να προσέχουν καταναλωτές και έμποροι

Κρήτη
Ξεκινούν οι θερινές εκπτώσεις - Τι να προσέχουν καταναλωτές και έμποροι

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ξεκινούν οι εκπτώσεις με ελπίδες για αναθέρμανση

Αρχίζουν αύριο Δευτέρα 13 Ιουλίου και ολοκληρώνονται τη Δευτέρα 31 Αυγούστου οι θερινές εκπτώσεις, όπως ανακοίνωσαν χθες τόσο η Ομοσπονδία Εμπορικών Συλλόγων Κρήτης όσο και ο Εμπορικός Σύλλογος Ηρακλείου, για την ενημέρωση των καταναλωτών της Κρήτης.

Όπως διαβεβαιώνουν τον κόσμο, οι εμπορικές επιχειρήσεις του νησιού μας είναι απολύτως έτοιμες να υποδεχτούν τον κόσμο διαθέτοντας επάρκεια αγαθών και εξαιρετικής ποιότητας εμπορεύματα σε πραγματικά χαμηλές τιμές.

Συγκεκριμένα, η Ομοσπονδία Εμπορικών Συλλόγων Κρήτης, ενόψει της έναρξης των θερινών εκπτώσεων που θα ξεκινήσουν τη Δευτέρα 13 του μήνα και θα ολοκληρωθούν τη Δευτέρα 31 Αυγούστου, ανακοινώνει προς το καταναλωτικό κοινό της Κρήτης ότι οι εμπορικές επιχειρήσεις είναι έτοιμες να υποδεχτούν το καταναλωτικό κοινό και να το εξυπηρετήσουν με ασφάλεια, τηρώντας όλους τους κανόνες και τα μέτρα υγιεινής για την προστασία του κοινού, διαθέτοντας πλήρη επάρκεια προϊόντων άριστης ποιότητας σε πραγματικά χαμηλές τιμές και με ποιότητα εμπορευμάτων.

«Σε αυτή την πολύ δύσκολη και πρωτόγνωρη κατάσταση που όλοι βιώνουμε, οφείλουμε να στηρίξουμε τις ντόπιες επιχειρήσεις της περιφερειακής μας ενότητας, ώστε να εξασφαλίσουμε την επιβίωσή τους, βοηθώντας τις τοπικές επιχειρήσεις και διατηρώντας τις θέσεις εργασίας.

Η στήριξη της τοπικής αγοράς στηρίζει και τις ανάλογες θέσεις εργασίας.

Η κοινωνία και οι αγορές στηρίζουν μαζί η μία την άλλη και όλοι μαζί την οικονομία της Κρήτης.

Σε αυτήν δραστηριοποιούνται τοπικές επιχειρήσεις συγγενών μας, φίλων μας ή γνωστών μας, που ζουν στον ίδιο χώρο μ’ εμάς και μοιράζονται τα ίδια προβλήματα και ελπίδες. Για τον λόγο αυτό, πρέπει οι επιχειρήσεις αυτές να έχουν τον πρώτο λόγο στις αγορές μας.

Ας μην ξεχνάμε πως στις μικρές κοινωνίες που ζούμε όλα λειτουργούν σαν αλυσίδα, γι’ αυτό θα πρέπει όλοι μας να στηρίξουμε την τοπική αγορά και την τοπική οικονομία, δείχνοντας έμπρακτα την αλληλεγγύη που επιβάλλεται να δείξουμε, σε αυτή τη δύσκολη και κρίσιμη για όλους περίοδο», καταλήγει η ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Εμπορικών Συλλόγων Κρήτης.

Τι πρέπει να προσέχουν καταναλωτές και καταστηματάρχες

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Εμπορικός Σύλλογος Ηρακλείου. Αλλά στη δική του ανακοίνωση, εκτός από το καταναλωτικό κοινό για το χρονικό διάστημα έναρξης και ολοκλήρωσης των εκπτώσεων, καλεί και τις εμπορικές επιχειρήσεις να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή στα κάτωθι:

* «Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (διαγεγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση, είναι υποχρεωτική.

* Επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.

* Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.

* Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού (“από... % έως... %”).

* Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

* Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

* Η χρήση μάσκας στα μικρά καταστήματα παραμένει προαιρετική, αλλά συνιστάται στους καταστηματάρχες να προτρέπουν τους πελάτες τους και τους εργαζόμενούς τους, ώστε να φορούν μάσκες και να απολυμαίνουν τακτικά τα χέρια τους.

* Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική μόνο για το προσωπικό των καταστημάτων που βρίσκονται εντός εμπορικών κέντρων, εκπτωτικών χωριών και εκπτωτικών καταστημάτων».

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News