Η Κρήτη πρωτοπορεί: Δημοσίευεται σημαντική μελέτη που δίνει ελπίδες σε ανθρώπους με σοβαρά κινητικά προβλήματα

Κρήτη

Πρόκειται να δημοσιευτεί στο Nature Regenerative Medicine

Σε μια σημαντική επιστημονική ανακοίνωση προέβη ο Καθηγητής Φαρμακολογίας, στην Ιατρική Σχολή του Παν/μιου Κρήτης και Ερευνητής στο Ινστιτούτο Μοριακής Βιολογίας & Βιοτεχνολογίας του ΙΤΕ, Αχιλλέας Γραβάνης.

Σύμφωνα με τον ίδιο, μαζί με ταλαντούχους φοιτητές από κορυφαία πανεπιστήμια, ολοκλήρωσαν την έρευνα εξ ολοκλήρου στην Κρήτη, η οποία έγινε δεκτή δημοσίευση στο Nature Regenerative Medicine.

Αντικείμενο της μελέτης το νευροεμφύτευμα μας από κολλαγόνο που φιλοξενεί νευρικά βλαστικά κύτταρα και μεταμοσχεύεται στον πειραματικά τραυματισμένο νωτιαίο μυελό των πειραματόζωων αντιστρέφει τις αισθητηριοκινητικές βλάβες τους και τα βοηθά να ξαναπερπατήσουν.

«Πέντε χρόνια σκληρής δουλειάς, με ταλαντούχους φοιτητές μας και νέους Έλληνες επιστήμονες που επέστρεψαν στην Κρήτη από τα κορυφαία ΜΙΤ, Καρολίνσκα, Εδιμβούργο. Η δουλειά μας έγινε δεκτή για δημοσίευση στο Nature Regenerative Medicine. Αντικείμενο της το νευροεμφύτευμα μας από κολλαγόνο που φιλοξενεί νευρικά βλαστικά κύτταρα και μεταμοσχεύεται στον πειραματικά τραυματισμένο νωτιαίο μυελό των πειραματόζωων αντιστρέφει τις αισθητηριοκινητικές βλάβες τους και τα βοηθά να ξαναπερπατήσουν. Η ερευνητική μας δουλειά πραγματοποιήθηκε καθ’ ολοκληρία στη Κρήτη, μέσα στα δύσκολα χρόνια της κρίσης. Η χώρα μπορεί και μέσα εξίσου καλά.»