Κρήτη

Από «σαράντα κύματα» η εξυπηρέτηση σε δημόσιες υπηρεσίες λόγω κορωνοϊού

Μόνο ηλεκτρονικά δέχεται τα αιτήματα το υποκατάστημα του ΕΦΚΑ Χανίων

Έχουν κατεβασμένα τα ρολά των υπηρεσιών τους και στις περισσότερες περιπτώσεις η εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται μόνο ηλεκτρονικά. 

Ο λόγος για τις υπηρεσίες του δημοσίου, στις οποίες όμως δυσκολεύεται να εξυπηρετηθεί ένας σημαντικός αριθμός πολιτών που δεν είναι εξοικειωμένος με την τεχνολογία… Τα προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πολιτών κατέγραψε η κάμερα της «ΚΡΗΤΗ TV» στην πόλη των Χανίων όπου λειτουργεί το υποκατάστημα του ΕΦΚΑ, στο οποίο οι ασφαλισμένοι για να εξυπηρετηθούν θα πρέπει να στέλνουν τα αιτήματά τους μόνο ηλεκτρονικά.

 Μετ’ εμποδίων γίνονται αυτό το διάστημα οι συναλλαγές των πολιτών με όλους τους φορείς του δημοσίου, καθώς τα ισχύοντα μέτρα για την αποφυγή της εξάπλωσης του κορωνοϊού, έχουν οδηγήσει τα υποκαταστήματα των δημοσίων υπηρεσιών και της Κρήτης να λειτουργούν με κατεβασμένα -για τους πολίτες- τα ρολά. Ωστόσο οι πόρτες των υπηρεσιών ανοίγουν μόνο όταν κάποιες περιπτώσεις κρίνονται έκτακτες. Ανάμεσα στις εν λόγω υπηρεσίες είναι και το υποκατάστημα του ΕΦΚΑ στα Χανιά, το οποίο δέχεται μόνο ηλεκτρονικά τα αιτήματα των ασφαλισμένων στην ηλεκτρονική διεύθυνση gov.gr #Mένουμε Σπίτι#.

Όπως εξήγησε στην κάμερα της «ΚΡΗΤΗ TV» ο διευθυντής του υποκαταστήματος του ΕΦΚΑ Χανίων, Στέλιος Ανετάκης, στις ημέρες του κορωνοϊού, η υπηρεσία του στην ουσία λειτουργεί με λιγότερο προσωπικό ανά βάρδιες, με σκοπό να εξυπηρετούνται όσο καλύτερα γίνεται οι ασφαλισμένοι του νομού.

Σε κάθε περίπτωση, δεν είναι και λίγες οι φορές που μια μερίδα πολιτών και ειδικότερα εκείνοι που δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, έρχονται αντιμέτωποι με σοβαρά προβλήματα στην εξυπηρέτησή τους, καθώς δεν μπορούν να διεκπεραιώσουν τις υποθέσεις τους ούτε τηλεφωνικά.

Διαβάστε ΕΔΩ όλες τις ειδήσεις για τον κορωνοϊό.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια