default-image

«Αντί για συγνώμη… με χλεύαζαν»: Καταγγέλλει ότι του συμπεριφέρθηκαν σαν σκουπίδι

Κρήτη
«Αντί για συγνώμη… με χλεύαζαν»: Καταγγέλλει ότι του συμπεριφέρθηκαν σαν σκουπίδι

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πήγε να διαμαρτυρηθεί στη ΔΕΥΑΗ για “φουσκωμένο” λογαριασμό και όπως ανέφερε: «Γελούσαν μαζί μου. Σαν να ήμουν το τελευταίο σκουπίδι της κοινωνίας!»

«Αντί να μου ζητήσουν μια στοιχειώδη έστω συγνώμη, με κορόιδεψαν... Γελούσαν μαζί μου. Σαν να ήμουν το τελευταίο σκουπίδι της κοινωνίας! Είναι δυνατόν σε μια δημόσια υπηρεσία να συμπεριφέρονται με τέτοιο απαράδεκτο τρόπο, σαν αλήτες;». Με τα χαρακτηριστικά αυτά λόγια, ένας συνδημότης μας ξέσπασε με οργή για τη “μεταχείριση” της οποίας - όπως ο ίδιος κατήγγειλε επώνυμα - έτυχε στη ΔΕΥΑΗ, όταν πήγε να διαμαρτυρηθεί για τον “παραφουσκωμένο” λογαριασμό νερού που έλαβε.

Ο κ. Σωτήρης Πετράκης δεν μπορεί ακόμα να ηρεμήσει από την απρεπή συμπεριφορά, όπως λέει, υπαλλήλων της ΔΕΥΑΗ, με την οποία βρέθηκε αντιμέτωπος προσερχόμενος στα γραφεία της Δημοτικής Επιχείρησης για να υποβάλει παράπονα για τον υπέρογκο λογαριασμό που του ήρθε.

Τι ακριβώς συνέβη;

Ο ίδιος μετέβη στα γραφεία της ΔΕΥΑΗ, προκειμένου να παρουσιάσει τα στοιχεία που αποδείκνυαν πως κάτι είχε πάει λάθος στην καταμέτρηση της κατανάλωσης νερού.

Σύμφωνα με τον κ. Πετράκη, το φαινόμενο της ανακολουθίας δηλαδή μεταξύ των αναγραφόμενων στον λογαριασμό ενδείξεων και της πραγματικής ένδειξης στο ρολόι δεν ήταν καινούργιο. Έχει ξανασυμβεί μερικές φορές και γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο ο ίδιος αποφάσισε τις προάλλες να πάει στη ΔΕΥΑΗ για να παραπονεθεί.

Δεν περίμενε όμως ποτέ, όπως μας περιέγραψε, να γίνει αποδέκτης τέτοιας χλεύης και ειρωνείας μέσα σε μια δημόσια υπηρεσία... Μάλιστα, όπως τόνισε, αυτό που τον ενόχλησε πολύ περισσότερο και γι’ αυτό θέλησε να εκφράσει δημόσια τη διαμαρτυρία του μέσω της εφημερίδας «Νέα Κρήτη» και της «KΡHTH TV» δεν είναι οι χρεώσεις νερού που δε συμβαδίζουν με την πραγματική κατανάλωση.

Δεν είναι ούτε οι μάλλον αστείες, όπως τις χαρακτήρισε, δικαιολογίες που άκουσε ότι κατά την καταμέτρηση που έκανε ο υπάλληλος το ρολόι ήταν θαμπό και γι’ αυτό δεν μπορούσε να γράψει τη σωστή καταμέτρηση! Αυτό που πραγματικά ενόχλησε τον καταγγέλλοντα, όπως τόνισε, ήταν η απρεπής, προκλητική συμπεριφορά δημοσίων λειτουργών απέναντι σε έναν πολίτη! Συμπεριφορά που ο ίδιος βρήκε απαράδεκτη, προσβλητική και δεν μπορεί να τη χωρέσει ο νους του!

«Δεν είναι το ποσό που με πειράζει, δεν είναι η διαφορά στη χρέωση. Είναι η κοροϊδία! Δεν μπορεί σε μια δημόσια υπηρεσία να συμπεριφέρονται ορισμένοι σαν αλήτες απέναντι στον απλό δημότη», μας τόνισε ο κ. Πετράκης.

Η επιστολή-καταγγελία  - Λιγότερα κυβικά... διπλάσιος λογαριασμός

Στην επιστολή-καταγγελία που μας έστειλε προς δημοσίευση ο κ. Πετράκης αναφέρει: «Την 26η/02/2020 έλαβα από τα ΕΛ.ΤΑ. τον τρέχοντα λογαριασμό της ΔΕΥΑΗ για την κατανάλωση νερού με ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού την 21η/02/2020 και με τελευταία ένδειξη κατανάλωσης 2.509, αναφέροντας σαν καταναλωθείσα ποσότητα 91 κυβικά. Αμέσως πήγα στο ρολόι του νερού και ενώ ήδη είχε περάσει μία εβδομάδα από την ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού, η αναγραφόμενη ένδειξη ήταν 2.475, δηλαδή 34 κυβικά λιγότερα, ο δε λογαριασμός ήταν διπλάσιος του συνήθους.

Επειδή το φαινόμενο αυτό επαναλαμβάνεται τακτικά, την επομένη, 27η/02/2020, πήγα στη ΔΕΥΑΗ στον Βιολογικό Καθαρισμό Ηρακλείου, στην αρμόδια υπηρεσία, να ζητήσω εξηγήσεις και, ούτε λίγο, ούτε πολύ, οι αρμόδιοι υπάλληλοι και προϊστάμενοι με έβγαλαν παλαβό.

 Ανάμεσα στα άλλα, μου είπαν ότι ενδέχεται όταν πήγε ο καταμετρητής να μετρήσει, το ρολόι να ήταν θαμπό και δεν έβλεπε την ένδειξη, οπότε έβαλε τον μέσο όρο της κατανάλωσης. Όταν τους είπα ότι το φαινόμενο επαναλαμβάνεται τακτικά και μου έρχονται διπλάσια ποσά γι’ αυτό ήρθα να παραπονεθώ, με ρώτησαν “έχεις ξαναέρθει να παραπονεθείς εδώ;”. Τους είπα “είναι η πρώτη φορά”. Τότε μου απάντησαν: “Ε, τότε να μην παραπονιέσαι”. Δηλαδή σε όποιον παραπονιέται, δε θαμπώνει το ρολόι του και έχει στον λογαριασμό του τη σωστή ένδειξη, και οι υπόλοιποι χρεώνονται με ένα τυχαίο νούμερο; Αλλά ούτε και ο μέσος όρος τον οποίο υποτίθεται υπολόγισαν είναι ο πραγματικός, αφού ο πραγματικός μέσος όρος κατανάλωσης, τουλάχιστον τα δύο τελευταία χρόνια, είναι περίπου 28 κυβικά και αυτοί υπολόγισαν 91 (!). Και αντί να μου ζητήσουν συγνώμη, μου συμπεριφέρθηκαν αγενέστατα, προσβλητικά, όπως δεν αρμόζει σε υπαλλήλους δημόσιας υπηρεσίας».

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News