Κρήτη

Αεροδρόμιο Καστελίου: Η μεγάλη μέρα της Κρήτης - Παρουσία Μητσοτάκη η τελετή θεμελίωσης του νέου αεροδρομίου

Ο πρωθυπουργός, μαζί με τον υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή αναμένονται στο Καστέλι, όπου θα παραστούν στην τελετή για την έναρξη των εργασιών κατασκευής του νέου αεροδρομίου.

Αντίστροφα ξεκινά να μετρά από σήμερα το επίσημο χρονοδιάγραμμα των 5 ετών για την κατασκευαστική περίοδο του μεγάλου έργου του νέου διεθνούς αεροδρομίου στο Καστέλι, κατασκευαστική περίοδος βεβαίως που είναι πολύ πιθανό να αποδειχτεί στην πράξη μικρότερη σε διάρκεια...

Από το Καστέλι και την τελετή θεμελίωσης στο εργοτάξιο, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα κηρύξει, λίγο μετά τις 11 το πρωί, την πανηγυρική έναρξη της επίσημης περιόδου παραχώρησης, που σηματοδοτεί ταυτόχρονα την έναρξη των επίσημων πλέον κατασκευαστικών εργασιών του νέου αεροδρομίου.

Ουσιαστικά “διά χειρός” του πρωθυπουργού, στο πλαίσιο μάλιστα ευρύτερης πρωθυπουργικής περιοδείας που θα συνεχιστεί αργότερα με διαδοχικές επισκέψεις και συναντήσεις σε Ρέθυμνο και Χανιά, θα δοθεί εδώ από την Κρήτη το εναρκτήριο λάκτισμα για την υλοποίηση του μεγάλου αναπτυξιακού έργου, που περιμένουμε εδώ και σχεδόν μία εικοσαετία.

Σήμερα δηλαδή κηρύσσεται η επίσημη έναρξη της κατασκευής ενός έργου με ισχυρό αναπτυξιακό αποτύπωμα για την Κρήτη, αλλά και γενικότερα για την εθνική οικονομία. Πρόκειται για μια συνολικά επένδυση άνω του 1 δισ. ευρώ και ενός έργου συμβατικού αντικειμένου πάνω από 520 εκατ. ευρώ.

Μαζί με τον πρωθυπουργό θα βρεθεί σήμερα το πρωί στο Καστέλι η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών-Μεταφορών, δηλαδή ο υπουργός Κώστας Καραμανλής με τον Ρεθυμνιώτη υφυπουργό Γιάννη Κεφαλογιάννη, καθώς επίσης και ο υφυπουργός Αθλητισμού και βουλευτής Ηρακλείου Λευτέρης Αυγενάκης.

Το “παρών”, πέραν φυσικά της κυβερνητικής συνοδείας του Κυριάκου Μητσοτάκη και των τοπικών θεσμικών φορέων, αναμένεται να δώσουν υψηλόβαθμες αντιπροσωπίες της ελληνο-ινδικής κοινοπραξίας που θα κατασκευάσει τον νέο αερολιμένα. Δηλαδή η ηγεσία τόσο του ελληνικού ομίλου ΤΕΡΝΑ, με επικεφαλής μάλιστα τον ίδιο τον ισχυρό άνδρα του ομίλου Γιώργο Περιστέρη, όσο και του ινδικού ομίλου της GMR.

Το πρόγραμμα του πρωθυπουργού

Ο πρωθυπουργός, μαζί με τον υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή και τη συνοδεία του αναμένονται γύρω στις 11 το πρωί στο Καστέλι, όπου θα παραστούν στην τελετή που οργανώνεται για την έναρξη των εργασιών κατασκευής του νέου αεροδρομίου. Αμέσως μετά ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα μεταβεί στο Ρέθυμνο, όπου πιθανότατα θα περπατήσει στην πόλη έχοντας σύντομες επαφές και με κομματικά στελέχη. Το απόγευμα ο πρωθυπουργός θα μεταβεί στα Χανιά, όπου θα έχει σειρά συσκέψεων και συναντήσεων. Στις 5:30 μ.μ. θα μεταβεί στην 115 Π.Μ., όπου σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες αναμένεται να βρεθεί και ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Παναγιωτόπουλος.

Στις 6:30 μ.μ. αναμένεται να προεδρεύσει σε σύσκεψη στην Αντιπεριφέρεια Χανίων, ενώ θα επισκεφτεί και το Δημαρχείο Χανίων, με βασικό “μενού” της συνάντησης τα θέματα που θα έχουν σχέση με την πόλη των Χανίων.

Εκεί, ο δήμαρχος Χανίων Παναγιώτης Σημανδηράκης έχε ετοιμάσει και θα παραδώσει στον Κυριάκο Μητσοτάκη αναλυτικό υπόμνημα με έργα προτεραιότητας για τον δήμο.

Όπως γίνεται αντιληπτό, το σημερινό πρόγραμμα για τον πρωθυπουργό στην Κρήτη είναι ιδιαίτερα πιεσμένο. Περιλαμβάνει πολλές μετακινήσεις σε μεγάλες αποστάσεις και πολλές επισκέψεις και συναντήσεις. Κάτι που σημαίνει πως στην πράξη δεν αποκλείεται διόλου οι προγραμματισμένοι στην ανακοίνωση της περιοδείας χρόνοι να ξεφύγουν...

 

Πυρετώδεις προετοιμασίες

 

Στο Καστέλι, στην είσοδο του εργοταξίου, είναι σε εξέλιξη τα τελευταία 24ωρα πυρετώδεις προετοιμασίες ενόψει της σημερινής πανηγυρικής τελετής θεμελίωσης του μεγάλου αναπτυξιακού έργου. Έχει ετοιμαστεί μια μεγάλη υποδομή, έκτασης πάνω από ένα στρέμμα, που θα στεγάσει τη σημερινή εκδήλωση και τους εκατοντάδες παρευρισκόμενους. Το όλο εγχείρημα υλοποιείται από την κατασκευαστική εταιρεία, αλλά εποπτεύεται και συντονίζεται από το ίδιο το Μέγαρο Μαξίμου.

Επί κρητικού εδάφους βρίσκονται ήδη ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, συνεργάτες του υπουργού Κώστα Καραμανλή και του υφυπουργού Γιάννη Κεφαλογιάννη, και άλλα υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου Υποδομών που έχουν έρθει νωρίτερα για να ετοιμάσουν τα της σημερινής μεγάλης ημέρας στο Καστέλι.

Το νέο αεροδρόμιο αποτελεί ένα έργο-ορόσημο σε εθνικό επίπεδο και για το λόγο αυτό υπάρχει έντονη κινητικότητα και από πλευράς δημοσιογραφικής κάλυψης της σημερινής τελετής. Τελετή στην οποία θα βρίσκονται ως απεσταλμένοι για να καλύψουν δημοσιογραφικά το γεγονός και να δώσουν ανταποκρίσεις πολλοί δημοσιογράφοι από κεντρικά μέσα ενημέρωσης.

Πάνω από 300 είναι συνολικά οι επίσημοι προσκεκλημένοι στην τελετή παραχώρησης, ενώ ενδεικτικό της προετοιμασίας είναι ότι έχει ληφθεί μέριμνα ώστε ο χώρος στην είσοδο του εργοταξίου να είναι καλυμμένος με σκέπαστρο, ώστε να μην επηρεαστεί η εκδήλωση από τυχόν άσχημα τερτίπια του καιρού.

Σύμφωνα με πληροφορίες, την εκδήλωση, γύρω στις 11:30 π.μ., αναμένεται να ανοίξει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΕΡΝΑ Γιώργος Περιστέρης, ενώ ακολούθως θα προχωρήσουν σε τοποθετήσεις ο υπουργός Υποδομών-Μεταφορών Κώστας Καραμανλής και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, δίνοντας το περίγραμμα του έργου, ενώ αναμένεται να παρουσιαστούν νέες μακέτες.

 

Η ινδική αντιπροσωπία

 

Ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζει η παρουσία του ινδικού ομίλου GMR Airports, που θα εκπροσωπηθεί στο Καστέλι με υψηλόβαθμη αντιπροσωπία. Σύμφωνα με πληροφορίες, θα παρευρεθεί το Δ.Σ. της ειδικής θυγατρικής GMR Airport Greece, που έχει συσταθεί ειδικά για το έργο, αποτελούμενη από τον πρόεδρο Puvan Sripathy, τον αντιπρόεδρο Vivek Singha και τον διευθύνοντα σύμβουλο Veerabhadra Laksminnarayana Tumalapalli Srinivasa Subrahmanaya. Αναμένεται να παρευρεθεί επίσης ο επικεφαλής του κατασκευαστικού τμήματος του ομίλου και κατά μεγάλη πιθανότητα ο επικεφαλής του ομίλου κ. Rao.

Η εκπροσώπηση των Ινδών σε τέτοιο κορυφαίο επίπεδο σήμερα στο Καστέλι δε θεωρείται βεβαίως τυχαία. Ο ινδικός όμιλος της GMR, που σημειωτέον έχει εμπλακεί σε πρότζεκτ διαχείρισης και κατασκευής μεγάλων αεροδρομίων ανά την υφήλιο, δίνει πολύ μεγάλη βαρύτητα στο πρότζεκτ κατασκευής του νέου αεροδρομίου εδώ στο Καστέλι.

Το απέδειξε άλλωστε και με πράξεις... Θυμίζουμε, ότι ο ινδικός όμιλος είχε μπει αρχικά με ποσοστό συμμετοχής 10% στο κοινοπρακτικό σχήμα, στο οποίο ο ελληνικός κατασκευαστικός όμιλος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είχε ποσοστό 90%.

Στην πορεία όμως οι Ινδοί ζήτησαν και έγινε αποδεκτό από την ΤΕΡΝΑ μεταβίβαση του 30% των μετοχών προς την GMR, κάτι που σημαίνει πως η αναλογία των δύο συμπαικτών-επενδυτών διαμορφώνεται στο 60% για την ελληνική εταιρεία και σε ποσοστό 40% για τον ινδικό όμιλο.

 

Η πορεία των εργασιών

 

Από τη σημερινή, επίσημη έναρξη της περιόδου παραχώρησης ουσιαστικά θα αρχίσει να μετρά αντίστροφα ο χρόνος της κατασκευαστικής περιόδου και των εργασιών, που μόνο γι’ αυτό καθαυτό το τεχνικό κομμάτι έχουν κόστος 520 εκατ. ευρώ. Αυτό, όπως θα ειπωθεί σήμερα από το βήμα της τελετής, είναι το αμιγώς κατασκευαστικό κόστος. Διότι στην πράξη, το κόστος της όλης επένδυσης, αν συμπεριληφθούν οι επιχειρηματικές δραστηριότητες, τα μαγαζιά κ.λπ., θα ξεπεράσει αρκετά το 1 δισ. ευρώ. Τυπικά, βάσει της σύμβασης παραχώρησης, η κατασκευαστική περίοδος για το νέο αεροδρόμιο, τις οδικές συνδέσεις και τα υπόλοιπα συνοδά έργα ορίζεται σε μια 5ετία από την έναρξη της περιόδου παραχώρησης. Ωστόσο, δεν αποκλείεται οι εργασίες να ολοκληρωθούν νωρίτερα, μέσα σε 3,5 με 4 χρόνια. Αυτή τουλάχιστον είναι η επιδίωξη και της ίδιας της παραχωρησιούχου κοινοπραξίας, που έχει διαμηνύσει πως σκοπεύει - και άλλωστε τη συμφέρει, πρακτικά μιλώντας - να ολοκληρώσει το έργο πριν τον τυπικό χρονικό ορίζοντα της 5ετίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τον πρώτο χρόνο αναμένεται η ωρίμανση του έργου, των μελετών. Ο σκληρός “πυρήνας” των έργων θα ακολουθήσει το δεύτερο έτος, με κατασκευή διαδρόμων προσγείωσης-απογείωσης, των φυσούνων, του κυρίως αεροδρομίου και παράλληλων οδικών αξόνων. Οι συνδετήριοι δρόμοι και οι οδικές προσβάσεις στον αερολιμένα από Βορρά και Νότο, δηλαδή, θα κατασκευάζονται παράλληλα με τον χώρο του αεροδρομίου. Θυμίζουμε ότι η βασική οδική διασύνδεση και τα απαραίτητα έργα που αποτελούν συμβατική υποχρέωση της κατασκευαστικής εταιρείας περιλαμβάνει δύο βασικές οδικές αρτηρίες προς ΒΟΑΚ και ΝΟΑΚ. Βασική οδική αρτηρία θα είναι ο αυτοκινητόδρομος (μήκους 18 χλμ. περίπου, διατομής δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση με διαχωρισμένο οδόστρωμα) για τη σύνδεση του αεροδρομίου με τον ΒΟΑΚ στην περιοχή της Χερσονήσου. Για τη σύνδεση με τον Νότιο Οδικό Άξονα προβλέπεται η κατασκευή της οδικής σύνδεσης (μήκους 6 χλμ. περίπου, διατομής μίας λωρίδας ανά κατεύθυνση, με λωρίδα πολλαπλών χρήσεων) από το αεροδρόμιο μέχρι τον άξονα Ηράκλειο-Αρκαλοχώρι-Βιάννος.

Εκτιμάται πως την άνοιξη του 2022 θα υπάρχει μια αισθητή διαμόρφωση του έργου τόσο σε επίπεδο εγκαταστάσεων του αεροδρομίου, όσο και στο μέτωπο των οδικών προσβάσεων.

Απώτερος στόχος είναι στα τέλη του 2024 με αρχές του 2025 να υπάρξουν δοκιμαστικές πτήσεις για το νέο αεροδρόμιο. Σημειώνεται ότι, βάσει διεθνών κανονισμών, θα πρέπει να γίνουν εκτεταμένες δοκιμαστικές πτήσεις, διάρκειας ως 6 μηνών, στο νέο αεροδρόμιο, με προσαπογειώσεις διαφόρων τύπων αεροπλάνων, προτού ξεκινήσει να λειτουργεί κανονικά το νέο αεροδρόμιο.

 

Θέσεις εργασίας

 

Ειδική μνεία τόσο από τον πρωθυπουργό όσο και από τον υπουργό Υποδομών αναμένεται να γίνει σήμερα στο αναπτυξιακό αποτύπωμα του έργου και κυρίως στο κομμάτι των νέων θέσεων εργασίας. Με την έναρξη του έργου δημιουργούνται 1.500 θέσεις εργασίας κατά την περίοδο της κατασκευής και πολλαπλάσιες μόνιμες θέσεις εργασίας κατά την περίοδο λειτουργίας και την περίοδο που θα αναπτυχθούν οι νέες εμπορικές υποδομές και οι χρήσεις.

Εκτιμάται δε ότι στην κορύφωση των εργασιών θα απασχολούνται περί τους 2,5 με 3 χιλιάδες εργαζόμενους σε 24ωρη βάση μόνο στο εργοτάξιο.

Μάλιστα, «με βάση την πρόσφατη έκθεση του Air Transport Action Group (ATAG), εκτιμάται ότι το αεροδρόμιο Καστελίου θα δημιουργήσει περίπου 7.000-7.500 θέσεις άμεσης απασχόλησης (στην εταιρεία του αεροδρομίου, τις αεροπορικές εταιρείες, τις εταιρείες διαχείρισης handling, τις εταιρείες παροχής υπηρεσιών κ.α.). Παράλληλα, η αναπτυξιακή δυναμική που θα προσδώσει στην περιοχή το νέο αεροδρόμιο θα οδηγήσει και σε ενίσχυση της έμμεσης απασχόλησης σε τομείς όπως για παράδειγμα ο τουρισμός και το εμπόριο. Βάσει των ίδιων στοιχείων της ATAG, υπολογίζεται ότι το αεροδρόμιο Καστελίου θα κινητοποιήσει περίπου 35.000 με 37.000 θέσεις έμμεσης απασχόλησης».

 

 

Η ΑΤΖΕΝΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ - Ερωτηματικό ως προς τις ανακοινώσεις για ΒΟΑΚ

 

Μπορεί η σημερινή κάθοδος του πρωθυπουργού και του υπουργού Υποδομών να επικεντρώνεται στο έργο του νέου διεθνούς αεροδρομίου στο Καστέλι, είναι προφανές όμως ότι σε ένα βαθμό θα βρεθούν στην ατζέντα και άλλα αναπτυξιακά μέτωπα της Κρήτης, προεξέχοντος του ΒΟΑΚ.

Το ερώτημα είναι σε τι βαθμό θα βρεθεί στην ατζέντα ο ΒΟΑΚ και αν θα έχουμε την αναλυτική παρουσίαση της αρχιτεκτονικής για τη δρομολόγηση του έργου, την οποία ως γνωστόν περιμένουμε από το φθινόπωρο.

Εδώ οι εκτιμήσεις διίστανται. Στην Περιφέρεια Κρήτης π.χ. εκτιμούν και περιμένουν - το περιμένει και ο ίδιος ο περιφερειάρχης - πως σήμερα θα έχουμε τις επίσημες ανακοινώσεις της νέας αρχιτεκτονικής. Η εκτίμηση εδράζεται και στο ότι το γραφείο του πρωθυπουργού έχει ζητήσει τις τελευταίες ημέρες αναλυτική ενημέρωση για όλα τα μεγάλα έργα υποδομών στο νησί.

Την ίδια ώρα, ωστόσο, δεν είναι λίγοι εκείνοι που εκτιμούν ότι σήμερα, είτε από το Καστέλι είτε το πιθανότερο από τα Χανιά, θα έχουμε μεν αναφορές στο έργο ανακατασκευής του ΒΟΑΚ, όχι όμως και την πλήρη ακτινογράφηση του κυβερνητικού πλάνου. Μένει να δούμε ποια εκτίμηση θα επιβεβαιωθεί τελικά στην πράξη σήμερα...

Σε κάθε περίπτωση, ξέχωρα από το πότε θα γίνουν οι ανακοινώσεις, είναι δεδομένο και επισημαίνεται και από την κυβέρνηση και από την Περιφέρεια πως αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει μελετητική ωριμότητα και δεν μπορεί να γίνει δημοπράτηση του έργου τουλάχιστον στα επόμενα 1,5 με 2 χρόνια!

 

Επί τάπητος η αξιοποίηση του “Ν. Καζαντζάκης”

 

«Συνδέουμε την πρόοδο της αξιοποίησης του αεροδρομίου “Ν. Καζαντζάκης” με την καταβολή των δόσεων του δανείου από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι», απάντησε χθες ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής στον βουλευτή Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ Νίκο Ηγουμενίδη, στην ερώτηση του τελευταίου σχετικά με το μέλλον της έκτασης του νυν αεροδρομίου “Ν. Καζαντζάκης”.

Συγκεκριμένα, έπειτα από επίκαιρη ερώτηση του Ν. Ηγουμενίδη, συζητήθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής το θέμα της έκτασης του “Νίκος Καζαντζάκης”. Και για πρώτη φορά χθες στη Βουλή ο υπουργός απάντησε για το θέμα και για επίμαχα σημεία της σύμβασης που υπέγραψε η κυβέρνηση με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, αφενός μεν παραχωρώντας την έκταση, αφετέρου δε συνδέοντας τη δανειοδότηση για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι με την πρόοδο της “αξιοποίησης” της έκτασης του νυν αεροδρομίου “Ν. Καζαντζάκης”.

Στην πρωτολογία του, ο Νίκος Ηγουμενίδης τόνισε με έμφαση στον υπουργό ότι «παραχωρείτε στην Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων σαν ενέχυρο την έκταση- “φιλέτο” του σημερινού αεροδρομίου “Νίκος Καζαντζάκης”, περίπου τρεις χιλιάδες στρέμματα στο βόρειο παραλιακό μέτωπο της πόλης του Ηρακλείου», προσθέτοντας ότι «δεν μπήκατε στον κόπο καν να ενημερώσετε ούτε τον δήμαρχο Ηρακλείου ούτε τον περιφερειάρχη Κρήτης πριν την υπογραφή της συγκεκριμένης σύμβασης».

Ο υπουργός ανέφερε ότι «προ ολίγων ημερών υπογράψαμε τη συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, από την οποία - και πολύ σωστά - το 2018, επειδή δεν είχε λεφτά, το ελληνικό Δημόσιο πήρε τα 180 εκατομμύρια για να καλύψει τη συμμετοχή του. Πρακτικά αυτό που κάνει η συμφωνία αυτή - και πολύ σωστά κάνει - είναι ότι συνδέουμε την πρόοδο της αξιοποίησης του αεροδρομίου “Ν. Καζαντζάκη” με την καταβολή των δόσεων των δανείων. Με θλίψη μου βλέπω κάποια δημοσιεύματα που μιλούν περί δήθεν υποθήκης».

Μιλώντας για το ίδιο το περιεχόμενο της συμφωνίας της Νέας Δημοκρατίας με την ΕΤΕπ, ο υπουργός αποκάλυψε: «Αυτό το οποίο λέμε είναι ότι, για να γίνει η επένδυση και να εκταμιευτούν τα λεφτά από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, πρέπει το κράτος να καλύψει κάποια ορόσημα. Θα δώσω ένα παράδειγμα: Το πρώτο ορόσημο είναι να υπάρξει ένα επίσημο έγγραφο του ελληνικού κράτους, στο οποίο να αναγνωρίζει ότι το υπάρχον αεροδρόμιο δε θα χρησιμοποιηθεί στο μέλλον ως πολιτικό ή συμβατικό αεροδρόμιο και θα ενσωματωθεί στην πόλη του Ηρακλείου. Αυτό το έγγραφο θα πρέπει να υπάρχει σε έντεκα μήνες. Αν δεν το έχουμε αυτό το έγγραφο, κάτι πολύ απλό, δε θα πάρουμε τη δόση».

Επερώτηση Κεγκέρογλου

Στη Βουλή συζητήθηκε επίσης επίκαιρη ερώτηση από τον γραμματέα της Κ.Ο. και βουλευτή Ηρακλείου κ. Βασίλη Κεγκέρογλου για τα αναγκαία συνοδά και συμπληρωματικά έργα του νέου διεθνούς αεροδρομίου Καστελίου, τις δίκαιες αποζημιώσεις, αλλά και την αξιοποίηση του “Ν. Καζαντζάκης”.

Ο κ. Κεγκέρογλου αναφέρθηκε καταρχήν στον σχεδιασμό και την αξιοποίηση των χώρων του “Ν. Καζαντζάκης” και ζήτησε να πληροφορηθεί τον επισπεύδοντα φορέα, ποιο είναι το αρμόδιο υπουργείο, τον ιδιοκτήτη της έκτασης, καθώς και τον ρόλο του Δήμου Ηρακλείου και της Περιφέρειας στο έργο.

Στη συνέχεια, σχετικά με το νέο διεθνές αεροδρόμιο του Καστελίου επισήμανε την ανάγκη, παράλληλα με την υλοποίηση του μεγάλου αυτού έργου, να ωριμάσουν και να υλοποιηθούν όλα τα επιπλέον συνοδά έργα και οι συμπληρωματικές εργασίες που δεν προβλέπονται ονομαστικά από τη σύμβαση παραχώρησης.

Ο υπουργός Υποδομών ευχαρίστησε τον κ. Κεγκέρογλου για την ενημέρωσή του ως προς το θέμα των αποζημιώσεων των κληροτεμαχίων, το οποίο δε γνώριζε, και δεσμεύτηκε ότι το υπουργείο θα ενεργήσει άμεσα για την επίλυση του θέματος. Σε ό,τι αφορά το θέμα της συμμετοχής του δημάρχου στο Δ.Σ. της εταιρείας διαχείρισης του αεροδρομίου ήταν καταρχήν θετικός και δήλωσε ότι θα εξετάσει σοβαρά το ενδεχόμενο αυτό.

Το πιο σημαντικό όμως ήταν η αποδοχή της πρότασης του κ. Κεγκέρογλου για σύναψη προγραμματικής σύμβασης για την έγκαιρη υλοποίηση των συνοδών έργων και συμπληρωματικών εργασιών που δεν προβλέπονται στη σύμβαση παραχώρησης, αναγνωρίζοντας παράλληλα τη δυνατότητα που προβλέπεται ρητά στο κείμενό της για την ανάθεσή τους στον παραχωρησιούχο.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια