ΕΣΣΜ: Αυτό είναι το σχέδιο για το αεροδρόμιο Καστελίου

Κρήτη
ΕΣΣΜ: Αυτό είναι το σχέδιο για το αεροδρόμιο Καστελίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Και η ανακατασκευή και επέκταση του ΒΟΑΚ στο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών, το οποίο τίθεται σε ισχύ

Σε εφαρμογή τίθεται το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών, αφότου πραγματοποιήθηκε η τελευταία συνεδρίαση της Συντονιστικής Επιτροπής (STEERING COMMITTEE) για την εκπόνηση του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Μεταφορών (ΕΣΣΜ).

Η εν λόγω συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε χτες, υπό την Προεδρία του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, κ. Θάνου Βούρδα, όπου και παρουσιάστηκε το τελικό ΕΣΣΜ, καθώς έχει ήδη αναρτηθεί και η έγκριση της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.

Το αεροδρόμιο στο Καστέλι στο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών (ΕΣΣΜ)

Στο τελικό ΕΣΣΜ, στο πλαίσιο των αεροπορικών μεταφορών, συμπεριλαμβάνεται και το αεροδρόμιο Καστελίου, το οποίο, μάλιστα, αποτελεί και το μοναδικό νεο αεροδρόμιο που πρόκειται να εκπονηθεί.

Και η ανακατασκευή και επέκταση του ΒΟΑΚ στο ΕΣΣΜ

Αξίζει να σημειωθεί ότι πέρα από το αεροδρόμιο στο Καστέλι, στο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών, συμπεριλαμβάνεται και η ανακατασκευή και επέκταση του ΒΟΑΚ από τη Σητεία μέχρι το Καστέλι, καθώς και τη δημιουργία Νοτίου Οδικού και κάθετων αξόνων.

Πρόκειται για ένα σχέδιο, με βάθος 20ετίας, το οποίο, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, αποκτά για πρώτη φορά η Ελλάδα και περιλαμβάνονται σε αυτό όλες οι υποδομές που απαιτούνται στη χώρα μας. Για πρώτη φορά υπάρχει σχέδιο τεκμηριωμένο Τεχνοοικονομικά και στηριγμένο σε επιστημονικά Οικονομικά, Κοινωνικά και Περιβαλλοντικά κριτήρια.

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το ΕΣΣΜ ΕΔΩ.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, «Παράλληλα με το ΕΣΣΜ, στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, δημιουργήθηκε σύστημα παρακολούθησης της εφαρμογής του ΕΣΣΜ με βάση το μοντέλο στο οποίο στηρίχθηκε όλη η δουλειά που έγινε 2 χρόνια τώρα.

Με τον τρόπο αυτό θα γίνεται τεκμηριωμένη αποτύπωση της εξέλιξης εφαρμογής του ΕΣΣΜ, θα τεκμηριώνονται οι ανάγκες χρηματοδότησης Μελετών και Έργων και θα υπάρχουν μετρήσιμα στοιχεία αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας.

Επίσης εκπαιδεύτηκε προσωπικό του Υπουργείου προκειμένου να αποτελέσει την ομάδα παρακολούθησης του ΕΣΣΜ».

Το ολοκληρωμένο Σχέδιο, όπως παρουσιάστηκε χτες:

Με αφορμή την ολοκλήρωση του ΕΣΣΜ, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστος Σπίρτζης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«H Ελλάδα αποκτά επιτέλους Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών, αποκτά ολοκληρωμένο σχεδιασμό που υπηρετεί τις οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανάγκες της χώρας μας.

Θέλω να συγχαρώ όλους αυτούς που δούλεψαν 2 χρόνια τώρα για την εκπόνηση, την επίβλεψη και το συντονισμό του και να ευχαριστήσω την ΕΤΕπ για την χρηματοδότηση του έργου και την υποστήριξη που παρείχε.

Πλέον, όλες οι υποδομές που ωριμάζουν, χρηματοδοτούνται και υλοποιούνται στη χώρα, υπακούουν στις ανάγκες της και στις ανάγκες των πολιτών και όχι σε μικροπολιτικές και προσωπικές σκοπιμότητες.

Το ΕΣΣΜ σε συνδυασμό με το σύστημα παρακολούθησης της υλοποίησής του, μας θέτουν όλους προ των ευθυνών μας καθώς θα υπάρχουν σαφή στοιχεία που θα δείχνουν την αποτελεσματικότητα της δράσης μας στον Τομέα αυτό.

Προσωπικά από όπου κι αν θα βρίσκομαι, μέχρι την ολοκλήρωση της υλοποίησής του, θα αναζητώ τα στοιχεία εξέλιξης γιατί  είναι πρώτιστο ενδιαφέρον μου η δημιουργία όλων των Υποδομών που υπηρετούν τις ανάγκες των Μεταφορών και των πολιτών και νομίζω πως έχω δώσει δείγματα γραφής.

Στη νέα περίοδο διακυβέρνησης του Αλέξη Τσίπρα , αμέσως μετά τις εκλογές, δεσμευόμαστε πως το ΕΣΣΜ θα κυρωθεί και από το Ελληνικό Κοινοβούλιο».

(Κεντρική φωτογραφία αρχείου)

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News