Κρήτη

Όμιλος Μεταξά: Πρωτοπορεί στην προβολή προϊόντων της ελληνικής γης

Θετικός ο απολογισμός βιωσιμότητας του ξενοδοχειακού ομίλου Μεταξά για το 2018, τόσο για τον ίδιο όσο και για την Κρητική οικονομία

Στη δημοσιότητα δόθηκε από τον ξενοδοχειακό όμιλο, Metaxa Hospitality Group, o πρώτος ενοποιημένος απολογισμός βιωσιμότητας του για το 2018, ο οποίος αποτυπώνει τις δράσεις βιωσιμότητας των τριών ξενοδοχείων του Ομίλου: Creta Maris Beach Resort και TUI Magic Life Candia Maris στην Κρήτη και Santo Maris Luxury Suites & Spa στη Σαντορίνη.

Οπως τονίστηκε σε ειδική εκδήλωση, η διατήρηση βιώσιμων προορισμών, αποτελεί θεμελιώδη προϋπόθεση για τη μακροχρόνια τουριστική ανάπτυξη και με κεντρικό μήνυμα λειτουργώντας βιώσιμα δημιουργούμε αξία για όλους, ο απολογισμός διαρθρώνεται σε πέντε στρατηγικούς άξονες: "αξία για τους ανθρώπους μας, αξία για τους επισκέπτες μας, αξία για τους συνεργάτες - προμηθευτές μας, αξία για την κοινωνία, αξία για το περιβάλλον".

Κατά τη διάρκεια του 2018, ο όμιλος απασχόλησε 657 Έλληνες εργαζόμενους (98,2%), το μεγαλύτερο ποσοστό των οποίων έχουν μόνιμη κατοικία κοντά στις ξενοδοχειακές μονάδες που εργάστηκαν, επιστρέφοντας συνολικά 9.458.168,35 ευρώ στην τοπική κοινωνία, πάντα σύμφωνα με τον όμιλο.

Το 2018 ο όμιλος συνεργάστηκε με 113 τοπικούς παραγωγούς τροφίμων, ενδυναμώνοντας την οικονομία της Κρήτης και της Σαντορίνης και προβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο τα προϊόντα της ελληνικής γης και την ελληνική γαστρονομία.

Την ίδια στιγμή το 2018 ο ξενοδοχειακός όμιλος προμηθεύτηκε, περίπου το 70% (69,46) των πρώτων υλών και προϊόντων από την ελληνική αγορά, συνεισφέροντας συνολικά 2.240.678,71 ευρώ στην εθνική και τοπική οικονομία.

ΑΠΕ - ΜΠΕ

Σχόλια