Κρήτη

Ένωση Καταναλωτών Κρήτης: Τι να κάνουν οι δανειολήπτες αν απορρίπτεται η αίτηση;

Δύο λύσεις για τους δανειολήπτες που η αίτησή τους έχει απορριφθεί από το Ειρηνοδικείο προτείνει η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

«Αισιόδοξες», όπως αναφέρει λύσεις προτείνει η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης για τους δανειολήπτες, των οποίων οι αιτήσεις έχουν απορρίπτει από το Ειρηνοδικείο.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση «τον τελευταίο καιρό παρατηρείται "απόρριψη" αρκετών αιτήσεων υπερχρεωμένων νοικοκυριών, ν.3869/2010, από τα Ειρηνοδικεία της Χώρας, αλλά και της Κρήτης, αιτήσεων που είχαν κατατεθεί από οφειλέτες από το 2012, καθότι οι δικαστές  δέχονται το σκεπτικό της δόλιας δανειοδότησης που προβάλλουν οι δανειστές, με αποτέλεσμα πολλοί οφειλέτες, να βρίσκονται σε δυσκολία και προβληματισμό, τι μέλλει γενέσθαι, για το εάν θα χάσουνε το σπίτι τους, εάν κινδυνεύουν τα περιουσιακά τους στοιχεία κινητά και ακίνητα με κατάσχεση και πλειστηριασμό.»

Έτσι η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης προτείνει:

  1. Εφετείο: Εάν η αίτηση μας απορρίφθηκε από το Ειρηνοδικείο δεν τα παρατάμε ούτε απογοητευόμαστε, απευθυνόμαστε στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης  και ζητάμε συμβουλευτική για το επόμενο βήμα, που είναι η κατάθεση αίτησης έφεσης, στο Πρωτοδικείο
  2. Διαμεσολάβηση: Ζητάμε να ενημερωθούμε δια την μεσολάβηση, η οποία θεωρείται λύση Πολιτισμού και πλέον εφαρμόζεται από διαπιστευμένους μεσολαβητές σε αρκετές Ιδιωτικές διαφορές

Σημειώνεται ότι η Διαμεσολάβηση είναι μια εναλλακτική μέθοδος εξωδικαστικής επίλυσης ιδιωτικών διαφορών, στην οποία τα μέρη, με τη βοήθεια και συνδρομή του Διαμεσολαβητή - ενός τρίτου προς τα μέρη ουδέτερου προσώπου - διαπραγματεύονται προκειμένου να καταλήξουν σε μία βιώσιμη και αμοιβαία ικανοποιητική λύση της διαφοράς, χωρίς την ανάγκη να προσφύγουν σε μία χρονοβόρα και δαπανηρή δικαστική διαμάχη.

Τέλος, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης κάνει γνωστό στους οφειλέτες ότι διαθέτει όλα τα μέσα να βοηθήσει τους οφειλέτες όποια λύση και αν εκείνος επιλέξει.

Σχόλια