Κρήτη

Βάρεσε «κανόνι» η Primera Air - Εκατοντάδες τουρίστες καθηλωμένοι στην Κρήτη

Τι αναφέρει η αεροπορική εταιρεία στην ιστοσελίδα της

Η αίτηση πτώχευσης που αναμένεται να υποβάλει σήμερα η αεροπορική εταιρεία, έχει ως αποτέλεσμα να εγκλωβιστούν στην Κρήτη εκατοντάδες επισκέπτες που επρόκειτο να ταξιδέψουν από τα Χανιά με πτήσεις της Primera Air.

Και αυτό γιατί όπως έγινε γνωστό η εταιρεία αναστέλλει από σήμερα την λειτουργία της αφήνοντας στα κρύα του λουτρού τους 400 τουρίστες οι όποιοι σκόπευαν να αναχωρήσουν από το αεροδρόμιο Δασκαλογιάννης των Χανίων για άλλους προορισμούς.

Το «κανόνι» της εταιρείας έγινε γνωστό αργά το απόγευμα της Δευτέρας και ενώ άλλοι 400 τουρίστες ταξίδευαν προς τα Χανιά με αεροσκάφη της Primera Air, τα οποία προσγειώθηκαν στο «Δασκαλογιάννης».

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία 3 αεροσκήφη της εταιρείας,  εχουν μεινει στο αεροδρομιο Δασκαλογιαννης και οι επιβατες θα προωθηθουν στους προορισμους τους με διάφορες πτησεις.

Ανάλογο πρόβλημα με επισκέπτες υπό αναχώρηση υπάρχει και στη Ζάκυνθο.

Πρόκειται για εταιρεία του ομίλου Primera Group, που διαθέτει Tour Operator σε Σουηδία(Solresor), Νορβηγία (Solia resor), Δανία (Bravo Tours) και Φινλανδία (Lomamatkat).

Η εταιρεία κάθε χρόνο, μεταφέρει επιβάτες σε αρκετούς ελληνικούς προορισμούς, όπως Κρήτη, Ρόδο, Πελοπόννησο, Κω, Ζάκυνθο και Αθήνα.

Σε μήνυμά του προς τους εργαζόμενους – συναδέλφους του, ο Διευθυντής Πτήσεων της αεροπορικής εταιρείας κάνει λόγο για «μαύρη μέρα» και αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι «μόλις πληροφορηθήκαμε ότι τόσο η Primera Air Nordic όσο και η Primera Air Scandinavia θα υποβάλλουν αίτηση πτώχευσης αύριο, 2 Οκτωβρίου 2018».

Στο ίδιο e-mail, σύμφωνα και με το newmoney.gr,  ο Διευθυντής Πτήσεων κάνει σύντομη αναφορά στους λόγους που οδήγησαν στην πτώχευση.

Σε ανακοίνωσή της, στην ιστοσελίδα της, η αεροπορική εταιρεία αναφέρει τα εξής:
«Αγαπητοί επιβάτες
Οι αεροπορικές εταιρείες Primera Air και οι κώδικες IATA PF και 6F έχουν ανασταλεί από σήμερα, 2 Οκτωβρίου 2018. Εκ μέρους της ομάδας της Primera Air, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την αφοσίωσή σας. Σε αυτή τη θλιβερή μέρα, λέμε αντίο σε όλους εσάς. Επισκεφθείτε το primeraair.com για περαιτέρω ενημερώσεις τις επόμενες μέρες. Οι επιβάτες τουριστικών εταιρειών σας προτείνουν να απευθυνθείτε στους Tour Operators και τους πράκτορες για περισσότερες πληροφορίες και ενέργειες. Καταλαβαίνετε ότι οι συνήθεις επιλογές για επαφές (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου) δεν μπορούν πλέον να προσφερθούν».

 

Σχόλια