Πως θέλουν το ΒΟΑΚ οι Κρητικοί οδηγοί;

Κρήτη
Πως θέλουν το ΒΟΑΚ οι Κρητικοί οδηγοί;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συνεντεύξεις των οδηγών με γνώμονα την επιλογή κλειστού ή ανοιχτού αυτοκινητόδρομου.

Ένας τελείως κλειστός αυτοκινητόδρομος ευρωπαϊκού τύπου ή ένας πιο ανοιχτός δρόμος τύπου Αττικής οδού, με πολλούς κόμβους και προσβάσεις προς οικισμούς και τουριστικές περιοχές; Ένας αυτοκινητόδρομος κοντά στα βόρεια παράλια και στη σημερινή του χάραξη με κοντινές μετατοπίσεις χάραξης όπως προτείνει ο ΟΑΚ ή μετακινούμενος αρκετά πιο μέσα στην ενδοχώρα του νησιού;

Μπορεί να έχουν ήδη προκηρυχθεί οι σχετικοί διαγωνισμοί για τον ΒΟΑΚ, μπορεί η α' φάση των διαγωνισμών που αφορά στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τα τμήματα Χανίων-Χερσονήσου και Χερσονήσου-Μαλίων να εκπνέει στα τέλη Σεπτεμβρίου, όμως τα παραπάνω ερωτήματα παραμένουν ανοιχτά σε... απαντήσεις!

Αυτό το συμπέρασμα προκύπτει με βάση και τη σχετική κυκλοφοριακή έρευνα (με μετρήσεις κυκλοφοριακού φόρτου αλλά και συνεντεύξεις των διερχόμενων οδηγών) που είναι σε εξέλιξη εδώ και ένα σχεδόν δίμηνο σε διάφορα σημεία του Βόρειου Οδικού Άξονα.

Όπως έχει γράψει η εφημερίδα "Νέα Κρήτη", το δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου πραγματοποιούνται μετρήσεις του κυκλοφοριακού φόρτου επί του ΒΟΑΚ, τόσο στο κομμάτι από Χανιά προς Άγιο Νικόλαο που προωθείται μέσω τριών ξεχωριστών διαγωνισμών όσο και στο κομμάτι από Χανιά προς Κίσσαμο.

Όπως ανέφερε στην εφημερίδα ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης Α.Ε. Φώτης Καζάσης, τις νέες αυτές κυκλοφοριακές μετρήσεις πραγματοποιεί η ίδια μελετητική εταιρεία που είχε κάνει και πέρυσι την άνοιξη αντίστοιχες κυκλοφοριακές μετρήσεις στον ΒΟΑΚ, για λογαριασμό τότε του ΟΑΚ.

Σε ό,τι αφορά τις μετρήσεις αυτές γίνονται με μηχανήματα καταμέτρησης καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ωρου. Μάλιστα είναι ορατοί οι σχετικοί αισθητήρες, σε μαύρα καλώδια ένα πράγμα, που διασχίζουν κάθετα το οδόστρωμα του ΒΟΑΚ σε διάφορα επιλεγμένα σημεία.

Αυτοί οι αισθητήρες, όπως μας εξήγησε ο κ. Καζάσης, καταγράφουν όλα τα οχήματα που περνούν από πάνω τους. Και μάλιστα, πέρα από τον αριθμό, καταγράφουν και βάρος των οχημάτων, ώστε να υπάρχει εικόνα για τα πόσα Ι.Χ. και πόσα φορτηγά περνούν.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News