Αύξηση που έφτασε μόνο μέσα στο 2017 το 30% εμφανίζουν οι καταγγελίες στο συνήγορο του πολίτη. Μπορεί η οικονομική κρίση να εκτόξευσε στα ύψη τις καταγγελίες και τα τελευταία χρόνια συνολικότερα, αριθμητικά οι καταγγελίες πολιτών να είναι αυξημένες, ωστόσο με την ενεργοποίηση του ΕΦΚΑ αυτός ο αριθμός έχει πολλαπλασιαστεί, όπως τόνισε από το Ηράκλειο ο Συνήγορος του Πολίτη Ανδρέας Ποττάκης.
Κλιμάκια του συνηγόρου βρίσκονται από τις αρχές της εβδομάδας στην Κρήτη για καταγραφή της κατάστασης στις υπηρεσίες αλλά και διερεύνηση καταγγελιών, σε μια προσπάθεια να καταγραφούν ανά περιφέρεια τα προβλήματα που διαχειρίζεται η ανεξάρτητη αρχή προσπαθώντας να δώσει λύσεις σε προβλήματα πολιτών που διεκδικούν τα δικαιώματά τους.
Από τον ΕΦΚΑ και περιβαλλοντικά θέματα, μέχρι λειτουργίες υπηρεσιών από την κεντρική διοίκηση ή ακόμη και τις περιφέρειες ή και τους δήμους, μια σειρά από ζητήματα που έχουν καταγραφεί ως καταγγελίες εξήγησε ο κ. Ποττάκης ότι επιχειρείται να χαρτογραφηθούν ανά περιοχή προκειμένου μέσω της ανεξάρτητης αρχής, όπου δύναται να υπάρχει δυνατότητα λύσης αυτή να δίδεται, κάτι που ήδη επιτυγχάνεται σε σημαντικό βαθμό όπως τόνισε.
Ο κ. Ποττάκης είχε συνάντηση με τον περιφερειάρχη Κρήτης με τον οποίο συζήτησαν θέματα αποκέντρωσης και επικάλυψης αρμοδιοτήτων που γεννώνται από την πολυνομία αλλά και ζητήματα καταγγελιών προς υπηρεσίες της περιφέρειας.