default-image

Κοιτάζουμε 100 φορές την ημέρα το κινητό μας!

Κρήτη
Κοιτάζουμε 100 φορές την ημέρα το κινητό μας!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στοιχεία που εντυπωσιάζουν για το βαθμό στον οποίο το Facebook έχει μπει στη ζωή όλων και τη δύναμη που έχει να ενισχύει την επιχειρηματικότητα παρουσιάστηκαν χθες στην εκδήλωση που οργάνωσαν στο Κέντρο Αρχιτεκτονικής της Μεσογείου το Facebook, το Ινστιτούτο Ασφάλειας Διαδικτύου και η Ένωση Ξενοδόχων Χανίων.

Ο αριθμός των χρηστών του Facebook στην Ελλάδα καθημερινά φτάνει τα 4 εκατομμύρια, από τους οποίους τα 3,6 εκατομμύρια μπαίνουν από το κινητό τους τηλέφωνο.

Σε μια χώρα 11 εκατομμυρίων κατοίκων, υπάρχουν 14 εκατομμύρια κινητά τηλέφωνα, τα οποία οι χρήστες τους κοιτάζουν 100 φορές την ημέρα! Επίσης, κάθε μέρα γίνονται 8 δισεκατομμύρια προβολές βίντεο στο Facebook, ενώ σε ετήσια βάση ανταλλάσσονται 3 τρισεκατομμύρια φωτογραφίες!

Όλα αυτά παρουσιάστηκαν από το γενικό διευθυντή του Facebook για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις κ. Στέφανο Λουκάκο, ο οποίος υπογράμμισε ότι «στόχος του Facebook είναι να βοηθήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να πετύχουν, και το βασικό του στοιχείο είναι ο εκδημοκρατισμός του διαδικτύου. Καταφέρνουμε να δώσουμε τα ίδια εργαλεία τόσο σε πολύ μικρές επιχειρήσεις όσο και πολύ μεγάλες».

Σήμερα το Facebook αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ παρέχει τεράστιες δυνατότητες για την ενίσχυση και την εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων.

Όπως τόνισε ο γενικός διευθυντής του Facebook σε Ελλάδα και Ευρώπη για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις Στέφανος Λουκάκος, δική τους σελίδα στο Facebook έχουν σε παγκόσμιο επίπεδο 70 εκατομμύρια επιχειρήσεις και πάνω από 5 εκατομμύρια διαφημίζονται μέσα από αυτό.

Μεγάλο είναι και το ενδιαφέρον Κρητικών επιχειρηματιών να προωθήσουν τις επιχειρήσεις τους μέσα από το εν λόγω μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις είναι εκείνες που στηρίζονται σε σημαντικό βαθμό στην προβολή τους από το διαδίκτυο. Υπάρχουν όμως και μικρομεσαίες επιχειρήσεις που χάρη στο Facebook είδαν τους τζίρους τους να ανεβαίνουν.

Ο κ. Παναγιώτης Μακριδάκης, ιδιοκτήτης καταστήματος υποδημάτων στο Ηράκλειο, παρακολούθησε το χθεσινό σεμινάριο στα Χανιά και τόνισε ότι «το Facebook έχει δώσει μεγάλη ώθηση στην ανάπτυξη της επιχείρησής» του.

Η κ. Χριστίνα Ελπίδα Ξιφαρά και ο κ. Μιχάλης Κόκκινος δημιουργούν ξύλινους σκελετούς γυαλιών ηλίου, παπιγιόν και άλλα αξεσουάρ, τα οποία αρχικά πωλούσαν μέσω διαδικτύου. Το εγχείρημά τους είχε τέτοια απήχηση, που τους οδήγησε τελικά στο στήσιμο επιχείρησης στο Ηράκλειο.

«Είναι γεγονός ότι το Facebook μας βοήθησε στο να αυξήσουμε τον τζίρο της επιχείρησής μας», σημείωσε ο κ. Κόκκινος.

Στο σεμινάριο για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσω Facebook συμμετείχε ως συνδιοργανωτής ο πρώην διοικητής της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και ιδρυτής του Ινστιτούτου Ασφάλειας Διαδικτύου κ. Μανόλης Σφακιανάκης, ο οποίος επισήμανε ότι το μέλλον των επιχειρήσεων βρίσκεται στο διαδίκτυο.

«Με το Ινστιτούτο θα προσπαθήσουμε μέσα από τις εκδηλώσεις αυτές σε όλη την Ελλάδα να στείλουμε το μήνυμα και να εξειδικεύσουμε τον κόσμο πάνω στις τεχνολογίες και ειδικά στο διαδίκτυο, που σε βγάζει σε όλες τις παγκόσμιες αγορές», είπε ο κ. Σφακιανάκης.

Στην εκδήλωση συμμετείχε μεγάλος αριθμός επιχειρηματιών απ' όλη την Κρήτη, ενώ το "παρών" έδωσε και η γενική γραμματέας Τουρισμού κ. Ευρυδίκη Κουρνέτα.

Ρεπορτάζ: Βίκυ Παπαδογιαννάκη

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News