default-image

Διαβάστε τα 5 βασικά παράπονα των Ηρακλειωτών

Κρήτη
Διαβάστε τα 5 βασικά παράπονα των Ηρακλειωτών

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

              Τα παράπονά τους στο… δήμαρχο Ηρακλείου κάνουν οι δημότες μέσω της τηλεφωνικής γραμμής παραπόνων  που λειτουργεί τα τελευταία χρόνια. Το τελευταίο μόνο χρόνο η γραμμή 2813/409.409 δέχτηκε περίπου 1.500 κλήσεις γεγονός που καταδεικνύει ότι κάθε γειτονιά έχει τα δικά παράπονα και ψάχνει από υπηρεσία σε υπηρεσία τον τρόπο να αντιμετωπιστούν, για να φτάσει τελικά στη διέξοδο της γραμμής παραπόνων. Από το πιο απλό αίτημα, μέχρι το πιο σύνθετο, αλλά και παράδοξο.

Ενδεικτικό των προβλημάτων καθημερινότητας που απασχολούν τους δημότες είναι ότι το κυρίαρχο αίτημα για το οποίο δέχεται «καταιγισμό» τηλεφώνων η συγκεκριμένη γραμμή, δεν είναι άλλο από το δημοτικό φωτισμό και τις καμένες λάμπες!

Τα "top" παράπονα των Ηρακλειωτών

Στη λίστα των προβλημάτων για τα οποία τα… ψάλουν στη δημοτική αρχή ανήκουν πέρα από το δημοτικό φωτισμό:

-οι λακκούβες (κυρίως μετα από καταιγίδες),

-η απομάκρυνση μεγάλων αντικειμένων (που αφήνονται κατ'όπιν συνεννόησης σε κάδους),

-η διακοπή νερού σε πολλές περιοχές

-τα αδέσποτα.

Σύμφωνα με την Στέλλα Πηλάτου ιδιαιτέρα του δημάρχου και υπάλληλο της γραμμής παραπόνων τις καθημερινές η ίδια καταγράφει τα παράπονα, ακολουθείται η διαδικασία της πρωτοκόλλησης και στη συνέχεια προωθείται απευθείας στον αρμόδιο αντιδήμαρχο για την επίλυση του προβλήματος. Μάλιστα όπως είναι γνωστό αποστέλλεται και μήνυμα στο κινητό του δημότη για να ενημερωθεί για τις κινήσεις που έγιναν για να διορθωθεί το πρόβλημα.

Μιλήστε με τον αντιδήμαρχο

Εκείνο που εξαρχής θεωρήθηκε πιο πρωτοποριακό είναι ότι τα Σαββατοκύριακα και εφόσον πάντα το πρόβλημα είναι σοβαρό, ο δημότης μπορεί να συνδεθεί τηλεφωνικά απευθείας με τον αντιδήμαρχο και να ζητήσει παρέμβαση.

Η τηλεφωνική γραμμή λειτουργεί τις καθημερινές από τις 08:30 μέχρι τις 15:30 και το απόγευμα με αυτόματο τηλεφωνητή στο οποίο αφήνεται το μήνυμα.

Όσο για τα πιο παράδοξα αιτήματα που έχει δεχτεί γραμμή η κ. Πηλάτου αναφέρει το τηλέφωνο που δέχτηκε από δημότη ο οποίος διαμαρτυρήθηκε για την καμπάνα του ιερού ναού του Αγίου Μηνά ζητώντας μάλιστα να… χαμηλώσει ο ήχος. Θυμάται όμως και το δημότη που διαμαρτυρήθηκε για το κλάδεμα της μουριάς με αποτέλεσμα να μείνουν χωρίς τροφή οι μεταξοσκώληκες… Κάθε παράπονο εξάλλου γίνεται δεκτό αφού ο δημότης «έχει πάντα δίκιο» τουλάχιστον όταν τα προβλήματα αφορούν τη χαοτική καθημερινότητα σε μια μεγαλούπολη.

Ρεπορτάζ:Φιλία Σαριδάκη

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News