default-image

Εκτός έργων ο φονικός ΒΟΑΚ,ενώ δίνουν δις για να φτιάξουν σιδηρόδρομο!

Κρήτη
Εκτός έργων ο φονικός ΒΟΑΚ,ενώ δίνουν δις για να φτιάξουν σιδηρόδρομο!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπομονή, υπομονή, υπομονή... Η μαγική λέξη - μόνιμη επωδός των εκάστοτε κυβερνήσεων, που ακούγαμε διαχρονικά στην Κρήτη για τα μεγάλα έργα υποδομών που παρέμεναν στο... περίμενε μέχρι να γίνουν άλλα έργα στην υπόλοιπη χώρα.

Υπομονή, μας έλεγαν, να τελειώσει η Εγνατία οδός. Όταν τελείωσε όμως, δεν ήρθε η ώρα της Κρήτης. Έπρεπε να δείξουμε και πάλι υπομονή, γιατί προηγούνταν στην ιεράρχηση άλλοι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι στην ηπειρωτική Ελλάδα. Περιμέναμε λοιπόν... Οι αυτοκινητόδρομοι είναι πλέον στα τελειώματά τους, με τελικό χρονικό ορίζοντα το 2017. Κι όμως ούτε τώρα, και αφού εξαντλήσαμε όλα τα αποθέματα... υπομονής, όπως φαίνεται, δε θα έρθει η ώρα της Κρήτης! Ο πολύπαθος, φονικός ΒΟΑΚ, με τον τόσο βαρύ ανθρώπινο φόρο αίματος, θα πρέπει και πάλι να περιμένει! Διότι και αυτή η κυβέρνηση, όπως και οι προηγούμενες, τον έχουν σε δεύτερη και τρίτη μοίρα.

Προέχει, κατά πώς φαίνεται, τουλάχιστον από τις πρόσφατες οραματικές εξαγγελίες του αρμόδιου υπουργού Υποδομών-Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, να γίνει μια δεύτερη... Εγνατία! Η σιδηροδρομική αυτή τη φορά Εγνατία, από την Ηγουμενίτσα ως την Αλεξανδρούπολη. Ένα έργο γιγαντιαίο, με κόστος εκκίνησης τα 5 δισ. ευρώ (!) και έναν πολυετή ορίζοντα υλοποίησης, που αν μπει όντως σε τροχιά, προφανώς θα οδηγήσει στις καλένδες την ανακατασκευή/αναβάθμιση του ΒΟΑΚ, του πολύ μικρότερου κόστους του 1,5 δισ. ευρώ...

Ασφαλώς και είναι θετικό το να γίνονται έργα υποδομών στη χώρα. Με μια Ελλάδα όμως βυθισμένη στην κρίση επί χρόνια, το κρατικό ταμείο άδειο και τις διαθέσιμες «εξωτερικές» χρηματοδοτήσεις περιορισμένες, ισχύει το περίφημο «ο θάνατός σου η ζωή μου». Για να αποκτήσει «ζωή» ένα μεγάλο έργο πνοής στην υπόλοιπη χώρα, εν προκειμένω στη βόρεια Ελλάδα, θα πρέπει να «θανατωθούν» έργα στη νότια Ελλάδα. Μόνο που ο «θάνατος» θα συνιστά μια τεράστια, νέα αναπτυξιακή αδικία για τη διαχρονικά αδικημένη - όπως άλλωστε παραδέχτηκε προ ημερών μόλις από τη Σητεία ο υπουργός Υποδομών - Κρήτη...

Για το λόγο ακριβώς αυτό και ο προβληματισμός από τη νέα οραματική κυβερνητική εξαγγελία περί της σιδηροδρομικής Εγνατίας είναι έντονος στους τοπικούς φορείς.

Διαβάστε στη ΝΕΑ ΚΡΗΤΗ που κυκλοφορεί, τι δηλώνουν οι εκπρόσωποι του πολιτικού κόσμου στην Κρήτη και πως μοιράζονται τα μετρημένα "κουκκιά" των κονδυλίων σε έργα σε όλη την Ελλάδα.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΜΠΑΜΠΗΣ ΣΑΒΒΙΔΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΟΓΙΑΝΝΑΚΗ

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News