default-image

Ρέθυμνο: Αγωνιούν για τα κενά στα σχολεία γονείς και μαθητές

Κρήτη
Ρέθυμνο: Αγωνιούν για τα κενά στα σχολεία γονείς και μαθητές

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανοιχτή επιστολή διαμαρτυρίας προς τον υπουργό Παιδείας κ. Νικόλαο Φίλη έστειλε η Ένωση Γονέων και Μαθητών Δήμου Ρεθύμνου, χαρακτηρίζοντας ως έκρυθμη την κατάσταση στο χώρο της παιδείας, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που έχουν γίνει από πλευράς της Ένωσης Γονέων Μαθητών του Δήμου Ρεθύμνου, της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και της ΕΛΜΕ Ρεθύμνου.

«Τα παιδιά σε όλες τις βαθμίδες μαστίζονται τόσο από τις ελλείψεις εκπαιδευτικών, όσο και από τις ελλείψεις σε υλικοτεχνική υποδομή, με αποτέλεσμα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση να επικρατεί πλέον το αδιαχώρητο και οι καταλήψεις να αποτελούν το μοναδικό μέσο πίεσης εδώ και χρόνια για την ικανοποίηση των αιτημάτων τους», αναφέρουν στην επιστολή τους. Μάλιστα, εδώ και μία εβδομάδα η εκπαιδευτική κοινότητα, όπως τονίζουν, βρίσκεται εν βρασμώ και η κατάσταση ολοένα και δυσχεραίνει, καθώς από τη μια πλευρά οι μαθητές διεκδικούν το αυτονόητο - δημόσια δωρεάν παιδεία - και από την άλλη οι γονείς και κηδεμόνες αυτών, οι εκπαιδευτικοί και όλοι οι αρμόδιοι τοπικοί φορείς καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την ολοένα και πιο ομαλή εκτόνωση της κατάστασης, χωρίς τη χρήση βίας και χωρίς εκβιαστικές μεθόδους, οι οποίες θα πυροδοτήσουν την ήδη τεταμένη ατμόσφαιρα.

Σημειώνουν παράλληλα πως, ενώ το Ρέθυμνο εδώ και αρκετά χρόνια καταγράφει εξαιρετικές επιδόσεις στις πανελλαδικές εξετάσεις, αποδεικνύοντας περίτρανα πως διαθέτει αξιόλογο μαθητικό δυναμικό και προοπτική για ακόμη μεγαλύτερες διακρίσεις σε πανελλαδικό επίπεδο σε όλα τα επιστημονικό πεδία, εντούτοις, όπως υπογραμμίζουν, θεωρούν πως έχει αδικηθεί αναφορικά με την αναλογική κατανομή των εκπαιδευτικών σε σύγκριση με τους υπόλοιπους νομούς.

Με γνώμονα όλα τα ανωτέρω, απαιτούν από τον υπουργό, αλλά και όλους τους αρμόδιους φορείς στους οποίους κοινοποιούν την επιστολή τους, τα παρακάτω: «Άμεση κάλυψη των κενών στα γυμνάσια και λύκεια του νομού μας με προσλήψεις αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών. Άμεση στελέχωση των τμημάτων ένταξης με εκπαιδευτικούς. Άμεση κάλυψη των αναγκών σε σχολικά εγχειρίδια και υλικοτεχνικές υποδομές. Άμεση λειτουργία της Ειδικής Αγωγής σε όλες τις βαθμίδες».

Μαρία Αντωνογιαννάκη

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News