default-image

Νέο λογότυπο και σήμα για την προβολή του Αγ. Νικολάου

Κρήτη
Νέο λογότυπο και σήμα για την προβολή του Αγ. Νικολάου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δημιουργία νέου λογότυπου και σήματος με σκοπό την τουριστική προβολή του, προχώρησε ο Δήμος Αγίου Νικολάου, με την προκήρυξη Πανελλήνιου διαγωνισμού, ο οποίος ολοκληρώθηκε τις προηγούμενες μέρες.

Όπως ανακοινώθηκε από την Επιτροπή Αξιολόγησης που συνεδρίασε με σκοπό να αποφασίσει το σήμα και το λογότυπο που θα επιλεγεί για να προβάλλει τους άξονες τουρισμού που ήδη αναπτύσσει ο Δήμος Αγίου Νικολάου (πολιτισμός, γαστρονομικός τουρισμός και παράδοση, event tourism, τουρισμός πολυτελείας, φυσιολατρικός και θρησκευτικός  τουρισμός, outdoor experiences) κατατέθηκαν ενδιαφέρουσες προτάσεις από μεγάλα γραφεία της Ελλάδας, γεγονός που καταδεικνύει την σοβαρότητα της προσπάθειας που έχει αναλάβει ο Δήμος.

«Πολλές φορές έχω παρατηρήσει», τόνισε ο δήμαρχος Αγίου Νικολάου κ. Αντώνης Ζερβός κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής «χωρίς να σημαίνει ότι μπορούμε να συγκριθούμε - ότι πίσω από το σήμα της Ισπανίας, είναι ο ίδιος ο Miro - όλος ο πολιτισμός της χώρας αυτής, σε ένα απλό ήλιο, με τα χρώματα του Miro. Αν καταφέρουμε να δημιουργήσουμε ένα λογότυπο το οποίο θα το "ζεσταθεί" η αγορά, θα έχουμε πετύχει», σημείωσε.

Ο Άγιος Νικόλαος όπως έκανε γνωστό ο δήμαρχος Αγίου Νικολάου, είχε αναζητήσει και είχε διαμορφώσει την προηγούμενη περίοδο (2000), ένα λογότυπο και ένα σήμα, το οποίο όπως αποδείχθηκε δεν ήταν δυνατό, αφού ανέπεμπε μονοσήμαντα στον Άγιο Νικόλαο.

Αναφερόμενος στην συνεδρίαση της επιτροπής που κλήθηκε να επιλέξει το νέο σήμα και το λογότυπο για τον Δήμο, δήλωσε ότι «αν και έχει προχωρήσει σε κάποια συμπεράσματα, ωστόσο αυτά δεν είναι ανακοινώσιμα ακόμα. Το πιθανότερο είναι ότι θα επιλεγεί, σύνθεση ενός γραφιστικού σήματος από μία εταιρία και λογότυπου από άλλο γραφείο, αφού υπάρχει σχετική πρόβλεψη στον διαγωνισμό.

Στόχος μας, επανέλαβε είναι το σήμα και το λογότυπο που θα επιλεγεί, να το "αγκαλιάσει" η πόλη- οι επιχειρηματίες - όλοι - ώστε να μπορέσει να αποτελέσει το νέο σήμα της πόλης».

Ο πρόεδρος της Διοίκησης του Παγκρήτιου Συλλόγου Δ/ντων Ξενοδοχείων Ελλάδας και μέλος της επιτροπής κ. Γιώργος Πελεκανάκης, διευκρίνισε ότι το λογότυπο όπως και το brand name, είναι σήμερα στο κόσμο του marketing, το Α και Ω.

Αναζητούμε ένα λογότυπο που θα μπορεί να διατηρηθεί σε βάθος χρόνου και θα αντιπροσωπεύει το Δήμο Αγίου Νικολάου.

Σκοπός της επιτροπής να επιλέξει ένα λογότυπο το οποίο θα έχει μακροχρόνια επιτυχία, όπως πιθανότατα συνέβη με το λογότυπο της Ισπανίας (δεκαετία '70), Τουρκίας (δεκαετία '80) δεν αποτελούν σήματα για μια πόλη, αλλά για μια ολόκληρη χώρα.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News