Κόσμος

Online gaming: Έως 1,2 δισ. άτομα - χρήστες το 2023 – Ο ρόλος της πανδημίας

Ποια είναι τα διαδικτυακά παιχνίδια που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον

Αύξηση ενδιαφερόμενων στην αγορά του online gaming καταγράφεται τα τελευταία έτη, όπου ιδίως στην εποχή της πανδημίας και των lockdown, ο κλάδος γνώρισε «έκρηξη» χρηστών.

Μέχρι τα τέλη του 2021, πάνω από από 1,1 δισ. άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο υπολογίζεται πως παίζουν online παιχνίδια, με την αξία της αγοράς να προσεγγίζει τα πλέον τα 24 δισ. δολάρια.

Τα έσοδα της παγκόσμιας αγοράς του online gaming υπολογίζονται στα 28,5 δισ. δολάρια, έως το 2023.

Ο αριθμός των χρηστών έχει διπλασιαστεί σε μια πενταετία, από περίπου 660 εκατ. το 2017, αύξηση που έχει αποφέρει συνολικά έσοδα σχεδόν 100 δισ. δολάρια, καθιστώντας τη δεύτερη μεγαλύτερη ροή εσόδων ολόκληρης της βιομηχανίας παιχνιδιών.

Σύμφωνα με στοιχεία, το παγκόσμιο ενδιαφέρον για αυτό το είδος παιχνιδιών θα συνεχίσει να αυξάνεται τα επόμενα χρόνια, με τον αριθμό των χρηστών να ξεπερνά τα 1,2 δισεκατομμύρια έως το 2023.

Τα έσοδα από τα διαδικτυακά παιχνίδια προβλέπεται να αυξηθούν κατά σχεδόν 20% τα επόμενα δύο χρόνια και να φτάσουν τα $28,5 δισ. παγκοσμίως σχεδόν διπλάσια από τα επίπεδα του 2018.

Τα παιχνίδια που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον

Αναλυτές αναφέρουν ότι αρκετά είναι τα διαδικτυακά παιχνίδια που συγκέντρωναν εκατομμύρια χρήστες ακόμη και πριν την πανδημία.

«Ακόμη και πριν από τον COVID-19, διαδικτυακά παιχνίδια, όπως τα Apex Legends, Overwatch, Counter-Strike: Global Offensive και Minecraft είχαν εκατοντάδες εκατομμύρια καθημερινούς παίκτες σε όλο τον κόσμο.

Όμως, μετά το χτύπημα της πανδημίας, οι άνθρωποι άρχισαν να ανακαλύπτουν κάτι που οι παίκτες γνώριζαν εδώ και πολύ καιρό. Μέσω του online gaming δημιουργείται μια σύνδεση του παίκτη με μια κοινότητα που βρίσκεται στην άλλη πλευρά της οθόνης, επιτρέποντας του να μην αισθάνεται απομονωμένος την εποχή της κοινωνικής απόστασης».

Ο ρόλος της πανδημίας

Σύμφωνα με έρευνα της Statista, μόνο το 2020, περισσότεροι από 180 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο άρχισαν να παίζουν διαδικτυακά παιχνίδια για πρώτη φορά.

Οι στατιστικές δείχνουν ότι άλλα 100 εκατ. άνθρωποι αναμένεται να ενταχθούν στην κοινότητα του διαδικτυακού gaming μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, με τον αριθμό των χρηστών να ξεπερνά τα 1,1 δισεκατομμύρια.

Πού βρίσκονται οι περισσότεροι χρήστες

Η πολυπληθέστερη κοινότητα παικτών διαδικτυακών παιχνιδιών, από γεωγραφικής συγκεντρώνεται στην Κίνα, ενώ η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά online gaming στον κόσμο αγορά είναι οι ΗΠΑ, με την Ιαπωνία να ακολουθεί. Στο μεταξύ, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, οι παίκτες ηλικίας μεταξύ 18 και 35 ετών θα αποτελούν περισσότερο από το ήμισυ της παγκόσμιας κοινότητας χρηστών διαδικτυακών παιχνιδιών έως το 2023.

Όσον αφορά στην αξία της αγοράς το 40% εισφέρουν η Κίνα και οι ΗΠΑ ως οι δύο κορυφαίες αγορές για το online gaming, ενώ ακολουθούν η Ιαπωνία, η Μεγάλη Βρετανία και η Νότιος Κορέα.

(Φωτογραφία Αρχείου Pexels)

Διαβάστε ΕΔΩ όλες τις ειδήσεις για τον κορωνοϊό.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια