Κόσμος

Πληρωμές ανέπαφα: μία τάση που ήρθε για να μείνει

Μία από τις επιπτώσεις που «παρέδωσε» η πανδημία στην αγορά είναι οι ανέπαφες πληρωμές

Αλλάζει το τοπίο στους τρόπους πληρωμών ανά τον κόσμο, μία συνθήκη που προσγειώθηκε κατά την διάρκεια της πανδημίας. Πλέον είναι γνωστό πως οι καταναλωτές αλλάζουν πλεύση και επιλέγουν να πληρώνουν ανέπαφα αποφεύγοντας τις συναλλαγές με μετρητά.

Όπως παρατηρήθηκε, αυξητική τάση έχει ο τρόπος πληρωμής ανέπαφα όπως επιβεβαιώνει και το 44% των πολιτών που αποφεύγει τα καταστήματα που προσφέρουν συναλλαγές μόνο μέσω ταμείου. Για την ακρίβεια το 74& των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) ανά τον κόσμο περιμένουν πως οι ανέπαφες πληρωμές θα προτιμηθούν από τους καταναλωτές όχι μόνο σήμερα αλλά και στο μέλλον.  

Μάλιστα, το 40% των ΜμΕ κατατάσσουν την τεχνολογία των ανέπαφων πληρωμών μεταξύ των κορυφαίων επενδύσεων που απαιτούνται, ώστε να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών τους.

Εντυπωσιάζει το γεγονός ότι τα καταστήματα που δεν δέχονται ανέπαφες πληρωμές θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα και θα διατρέξουν κίνδυνο απώλειας πελατών, σύμφωνα με τα στοιχεία της παγκόσμια έρευνας Visa Back to Business.

Αυτό επιβεβαιώνεται και από το 44% των πολιτών οι οποίοι δηλώνουν χαρακτηριστικά ότι δεν θα επισκέπτονται καταστήματα που οι πληρωμές πραγματοποιούνται μόνο στα ταμεία ή σε οποιαδήποτε κοινόχρηστη συσκευή.

Στις ΗΠΑ, όπως γνωστοποιεί και σχετική μελέτη, το 17% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων κατά την διάρκεια της πανδημίας ξεκίνησε για πρώτη φορά να διαθέτει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του online. Πλέον, το 57% αναμένεται να συνεχίσει να κάνει το ίδιο για τους επόμενους τρεις μήνες.

Mία νέα στροφή στην αγορά με νέες προκλήσεις…

Όσες ΜμΕ συμμετείχαν στην έρευνα, επέμεναν ότι αυτή η νέα στροφή και αλλαγή δημιούργησε και νέες προκλήσεις. Μία από αυτές τις προκλήσεις που αναδύονται είναι η ανησυχία σε θέματα ιδιωτικότητας και ασφάλειας δεδομένων (33%), για το κόστος επένδυσης σε ψηφιακές υποδομές (31%) και για την μειωμένη προσωπική επαφή με τους πελάτες (30%).

Ωστόσο δεν έλειψαν και οι νεοσύστατες εταιρείες καθώς και οι ψηφιακά ενημερωμένες ΜμΕ οι οποίες βλέπουν την παραπάνω αλλαγή ως μία πολύ καλή ευκαιρία. Παρόλο που το 54% των ΜμΕ απάντησαν ότι το προηγούμενο έτος αποτέλεσε πρόκληση για τις επιχειρήσεις τους, το 46% το αντιμετώπισαν ως ευκαιρία, σε σχέση με 38% τον Νοέμβριο του 2020.

Μεταξύ εκείνων που είδαν το 2020 ως ευκαιρία, το (37%) εστίασε στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και το (34%) στην επέκταση των καναλιών πώλησης (34%), ενώ το 23% ίδρυσε μια εντελώς νέα επιχείρηση.

Κατανοώντας ότι η ευρύτερη ψηφιοποίηση του εμπορίου έχει την δυνατότητα να αποφέρει τεράστια οφέλη στις μικρές επιχειρήσεις, η Visa επιδιώκει να προάγει την ψηφιακή ισότητα, χωρίς αποκλεισμούς, μέσω της πολυετούς δέσμευσης της για ψηφιακή ενεργοποίηση 50 εκατομμυρίων ΜμΕ.

Λόγω του ότι στις ΗΠΑ κατατέθηκαν περίπου 3,4 εκατομμύρια νέες αιτήσεις ίδρυσης επιχειρήσεων. Ένας υπέρογκος αριθμός, έγινε σαφές εξαρχής ότι οι προσπάθειες της Visas επικεντρώνονται κυρίως προς μία γραμμή. Αυτή η γραμμή είναι οι εκάστοτε επιχειρήσεις να μπορούν να είναι κατάλληλα εξοπλισμένες με όλο τον σύγχρονο εξοπλισμό ώστε να μπορούν να εναρμονιστούν και να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις ενός ψηφιακού μέλλοντος.

 

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια