Κόσμος

ΗΠΑ: Νηπιαγωγός ήπιε αντισηπτικό και πέθανε - 75.000 ευρώ ζητά η οικογένεια

Η οικογένειά της ζητά αποζημίωση

Από οξεία δηλητηρίαση από μεθανόλη πέθανε μία 32χρονη γυναίκα στο Ιλινόις των ΗΠΑ, πέθανε, αφότου είχε πιεί αρκετά μεγάλη ποσότητα αντισηπτικού χεριών.

Σύμφωνα με την New York Post, η 32χρονη νηπιαγωγός Kayla Stagner, ήταν αλκοολική, έφυγε από τη ζωή στα τέλη του περασμένη Μαΐου, μετά από σύντομη νοσηλεία σε κλινική του Σεντ Λούις, της πόλης όπου διέμενε.

Οι συγγενείς της κατηγορούν στη μήνυσή τους την εταιρεία παραγωγής του αντισηπτικού για παραβιάσεις της νομοθεσίας όσον αφορά στη σύστασή του. Σημειώνεται ότι το συγκεκριμένο αντισηπτικό χεριών αποσύρθηκε από την αγορά πέρυσι, όταν μετά από ελέγχους διαπιστώθηκε ότι περιείχε μεθανόλη.

Σύμφωνα με τα έγγραφα της μήνυσης που κατατέθηκαν σε ομοσπονδιακό δικαστήριο στο Σεντ Λούις την περασμένη Παρασκευή, μια φιάλη του εν λόγω αντισηπτικού που εξετάστηκε σε σχέση με ευρήματα της νεκροψίας διαπιστώθηκε ότι περιείχε «θανάσιμα επίπεδα μεθανόλης», σύμφωνα με τοπικά ΜΜΕ που επικαλείται η εφημερίδα. Ωστόσο, σύμφωνα πάντα με τα δικαστικά έγγραφα, το ενεργό συστατικό που αναγραφόταν στην ετικέτα του προϊόντος ήταν αιθανόλη, μια ουσία που χρησιμοποιείται σε αλκοολούχα ποτά.

Η μεθανόλη δεν αναφερόταν στην ετικέτα του αντισηπτικού, αναφέρει η μήνυση της οικογένειας, που ζητάει αποζημίωση 75.000 δολαρίων για τον θάνατο της 32χρονης,  από την εταιρεία παραγωγής του αλλά και από το κατάστημα απ’ όπου η άτυχη γυναίκα αγόρασε το προϊόν.

Η δηλητηρίαση με μεθανόλη μπορεί να προκαλέσει ναυτία εμετό, τυφλότητα και θάνατο, ειδικά σε περιπτώσεις κατάποσης της ουσίας.

Πηγή: in.gr

(Φωτογραφία Unsplash)

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια