Κόσμος

Η αλήθεια για τη νοσοκόμα που έκανε το εμβόλιο - Τι είπε η ίδια μετά την λιποθυμία

Η υγειονομικός Tiffany Dover, που εργάζεται στο Memorial Hospital στη Chattanooga στο Tennessee των ΗΠΑ, πράγματι λιποθύμησε μόλις έλαβε τη δόση του εμβολίου της Pfizer

Viral έγινε τις τελευταίες ώρες ένα βίντεο που απεικονίζει μια νοσοκόμα να χάνει τις αισθήσεις της μετά από εμβόλιο για τον COVID-19 στις ΗΠΑ. Πολλοί χρήστες των social media έγραψαν δε πως το περιστατικό αποτελεί «απόδειξη» ότι το εμβόλιο προκαλεί επιπτώσεις στην υγεία.

Ωστόσο, η αλήθεια είναι πως τα πλάνα αυτά δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση αποδεικτικό στοιχείο ότι βρισκόμαστε μπροστά σε μια... υγειονομική γενοκτονία λόγω των εμβολιασμών, μιας και στην πραγματικότητα η έναρξή τους θα σημάνει και την αρχή του τέλους της ίδιας της πανδημίας, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών.

Η υγειονομικός Tiffany Dover, που εργάζεται στο Memorial Hospital στη Chattanooga στο Tennessee των ΗΠΑ, πράγματι λιποθύμησε μόλις έλαβε τη δόση του εμβολίου της Pfizer-BioNTech, με τα πλάνα να καταγράφονται από το δίκτυο ενημέρωσης WTVC-TV NewsChannel 9 και από το WRCBtv 3.

Μετά την ένεση η ίδια δήλωσε στο WTVC-TV NewsChannel 9: «Αισθάνθηκα κάπως αποπροσανατολισμένη, αλλά τώρα νιώθω καλά και ο πόνος στο χέρι δεν υπάρχει». Η ίδια, όπως αναφέρει το “fact check” του πρακτορείου Reuters, πρόσθεσε ότι αντιμετωπίζει μια ιατρική κατάσταση κατά την οποία λιποθυμάει όταν αισθάνεται πόνο, σαν αντανακλαστική αντίδραση του οργανισμού.

Η νεαρή εξήγησε πως, αν νιώσει τον παραμικρό πόνο, όπως από τσίμπημα ή ακόμα και χτύπημα στο μικρό της δάχτυλο, μπορεί να λιποθυμήσει. «Είναι συνηθισμένο για μένα», είπε στα Μέσα Ενημέρωσης, στιγμές μετά το περιστατικό που έγινε viral για λάθος λόγους.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια