Ισραήλ: Βρήκαμε αντίσωμα που εξουδετερώνει τον κορωνοϊό

Κόσμος
Ισραήλ: Βρήκαμε αντίσωμα που εξουδετερώνει τον κορωνοϊό

Την ανακοίνωση έκανε ο υπουργός Άμυνας του Ισραήλ, ενώ τόνισε ότι κατοχυρώνουν ήδη την ευρεσιτεχνία

Το υπουργείο Άμυνας του Ισραήλ, ανακοίνωσε πως το Ινστιτούτο Βιολογικής Έρευνας της χώρας (ΙΙΒR), εντόπισε ένα αντίσωμα που εξουδετερώνει τον κορωνοϊό, έπειτα από ενδελεχή επιστημονική έρευνα.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Jerusalem Post, ο υπουργός Άμυνας του Ισραήλ, Ναφταλί Μπενέτ, μετά την επίσκεψή του στο εργαστήριο, τόνισε πως: «Είμαι περήφανος για το προσωπικό του Ινστιτούτου που έκανε μια τόσο σπουδαία ανακάλυψη».

Ένας βοηθός εργαστηρίου εξετάζει δείγματα, μετά από συνέντευξη με το πρακτορείο ειδήσεων AP, Βερολίνο, Γερμανία 21 Ιανουαρίου, 2020

Όπως αναφέρει το ισραηλινό μέσο, αυτή η επιστημονική ανακάλυψη έχει τρεις βασικές παραμέτρους: το αντίσωμα είναι μονοκλωνικό, νέο και περιέχει εξαιρετικά χαμηλά ποσοστό επιβλαβών πρωτεϊνών, ενώ το Ινστιτούτο έχει καταδείξει την ικανότητά του να εξουδετερώνει τον κορωνοϊό.

Τον περασμένο μήνα, το IIBR ανακοίνωσε ότι είχε αρχίσει να δοκιμάζει ένα πειραματικό εμβόλιο για τη νόσο COVID-19 σε τρωκτικά, ενώ ζήτησε ειδικά από τον πρωθυπουργό της χώρας, Μπενιαμίν Νετανιάχου, να συμμετέχει και εκείνο στις παγκόσμιες προσπάθειες της καταπολέμησης του φονικού ιού.

Εντωμεταξύ, σύμφωνα με το sputniknews.gr, το IIBR και η πόλη Γιεροχάμ, ανακοίνωσαν χθες, Δευτέρα, ότι σχεδιάζουν να ανοίξουν την πρώτη εγκατάσταση παραγωγής εμβολίων του Ισραήλ σε συνεργασία με διεθνείς φαρμακευτικές εταιρείες, σύμφωνα με εκπρόσωπο των τοπικών αρχών.

Το Ινστιτούτο Βιολογικής Έρευνας παρέμεινε επιφυλακτικό ως προς το χρονοδιάγραμμα, ωστόσο στη δήλωσή του ανέφερε: «Αυτό είναι ένα σημαντικό ορόσημο, αλλά στη συνέχεια έρχονται περίπλοκες δοκιμές και μια διαδικασία για τη λήψη έγκρισης. Σύμφωνα με την αξιολόγηση των επιστημόνων του Ινστιτούτου, αυτή η τεχνολογική ανακάλυψη είναι έτοιμη να συντομεύσει τη διαδικασία, η οποία θα συνεχιστεί για αρκετούς μήνες».

Διαβάστε ΕΔΩ όλες τις ειδήσεις για τον κορωνοϊό.