Κόσμος

Κινέζοι «σκοτώνουν» την ανία τους, αγοράζοντας στρώματα γιόγκα και… προφυλακτικά

Κραγιόν και… κάτω από τις μάσκες!

Εκατοντάδες Κινέζοι κλεισμένοι μέσα στα σπίτια τους, λόγω Κορωνοϊού, αγοράζουν στρώματα γιόγκα και... προφυλακτικά

Καθώς η επιδημία του κορωνοϊού κρατάει μέσα στα σπίτια τους υποχρεωτικά εκατοντάδες εκατομμύρια Κινέζους, εκείνοι έχουν στραφεί στις διαδικτυακές αγορές για να καταπολεμήσουν την ανία τους.

Έτσι αγοράζουν, ως επί το πλείστον, Nintendo Switch κονσόλες, στρώματα για γιόγκα, βιβλία και προφυλακτικά, όπως προκύπτει από την αλματώδη αύξηση των πωλήσεων αυτών των προϊόντων το τελευταίο διάστημα.

Πολλά εμπορικά κέντρα και καταστήματα παραμένουν κλειστά και οι πωλήσεις των αυτοκινήτων και των smartphones έχουν πάρει την κάτω βόλτα, αλλά η ζήτηση για προϊόντα που σχετίζονται με την υγεία, τη διασκέδαση και την ομορφιά είναι αλματώδης, σύμφωνα με στοιχεία από τον γίγαντα ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba Group.

Οι πωλήσεις των στρωμάτων για γιόγκα και των μηχανημάτων κωπηλασίας έχουν εκτιναχθεί στα ύψη, καθώς σημείωσαν άνοδο έως και 250% στη διάρκεια δύο εβδομάδων τον Φεβρουάριο σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με την ίδια πηγή.

Οι πωλήσεις των βιβλίων κατέγραψαν άνοδο 60% στην ιστοσελίδα αγορών της Alibaba, την Tmall, την εβδομάδα από τις 10 Φεβρουαρίου σε σχέση με μία εβδομάδα νωρίτερα.

Παρά τις μάσκες, αυξήσεις οι πωλήσεις των κραγιόν

Παραδόξως πώς, δεδομένου ότι οι Αρχές έχουν επιβάλει στους πολίτες να φοράνε χειρουργικές μάσκες σε εξωτερικούς χώρους, οι πωλήσεις των κραγιόν επταπλασιάστηκαν για κάποιες εταιρείες, ενώ εκείνες των σκιών για τα μάτια αυξήθηκαν κατά 150%, σύμφωνα με την Alibaba, η οποία ωστόσο δε διευκρινίζει για ποιο διάστημα ή για ποιες εταιρείες πρόκειται.

Μια πιθανή εξήγηση δίνει ο Λου Ζενγουάνγκ, ο γενικός διευθυντής της εταιρείας με έδρα τη Σανγκάη, Wanqing Consulting, σύμφωνα με τον οποίο «ο κόσμος σήμερα έχει υπερβολικά πολύ ελεύθερο χρόνο και βαριέται στο σπίτι» και έτσι ίσως αυτό να αποτελεί και ευκαιρία για κάποιες γυναίκες που δοκιμάζουν τις ικανότητές τους στο μακιγιάζ.

Σε άλλους κινεζικούς ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου, επίσης, σημειώνεται αύξηση στην πώληση προϊόντων, που συνήθως δεν είναι ευπώλητα.

Στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Pinduoduo μεγάλη ζήτηση έχουν τα κιτ κουρέματος των μαλλιών και τα προφυλακτικά, που αμφότερα συγκαταλέγονται στα πρώτα δέκα σε πωλήσεις προϊόντα. Η πλατφόρμα JD.com, από την πλευρά της, κατέγραψε αύξηση στις πωλήσεις εξοπλισμού για το μαγείρεμα και μάλιστα επταπλάσια.

Στη Νότια Κορέα, οι πωλήσεις μικρών πλυντηρίων εξαπλασιάστηκαν στο διάστημα 1-19 Φεβρουαρίου, σε σχέση με την ίδια περίοδο τον περασμένο χρόνο, καθώς οι πολίτες αποφεύγουν να πηγαίνουν σε κοινόχρηστα πλυντήρια.

Σχόλια