Καινοτομία

Smartphones: Αύξηση στις πωλήσεις στην ελληνική αγορά - Τι ισχύει παγκοσμίως

Η κινεζική Xiaomi βρίσκεται στην πρώτη θέση

Σε άκρως απαραίτητο εργαλείο της καθημερινότητας πολιτών και επιχειρήσεων εξελίσσονται οι πωλήσεις smartphones στην ελληνική αγορά . Κι αυτό επειδή εν μέσω πανδημίας κινούνται ανοδικά με την αύξηση σε επίπεδο όγκων να είναι μικρότερη από αυτήν που καταγράφεται σε επίπεδο αξίας της αγοράς.

Σύμφωνα με  το ΣΕΠΕ, η κινεζική Xiaomi βρίσκεται στην πρώτη θέση, με ένα αξιοσημείωτο μερίδιο 51% και τις πωλήσεις να σημειώνουν εντυπωσιακή αύξηση, αυξανόμενες κατά 113% σε ετήσια βάση.

Στην δεύτερη θέση  με τις καλύτερες επιδόσεις στην ελληνική αγορά ακολουθεί η Samsung, με μερίδιο αγοράς 22% και αύξηση πωλήσεων 11% μέσα σε έναν χρόνο κατά το διάστημα του 2021.

Ακολουθεί η TCL, με μερίδιο της αγοράς 11%, σύμφωνα με το στοιχεία της Canalys. Είναι αξιοσημειώτο ότι η τελευταία έκανε ρεκόρ ανόδου σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα, με τις πωλήσεις να  αυξάνονται σε ποσοστό 1.430%

 Οι κατασκευαστές

Tην πεντάδα με τους πιο δυνατούς κατασκευαστές στην ελληνική αγορά smartphones συμπλήρωσαν η Apple με μερίδιο 6% και αύξηση πωλήσεων κατά 21% και η realme με μερίδιο 4%.

Ωστόσο, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, τα μερίδια θα αλλάξουν λόγω του γεγονότος ότι θα παρουσιαστούν νέα μοντέλα κατά τη διάρκεια των εορταστικών αγορών.

 Ανοδική και η πορεία της παγκόσμιας αγοράς

 Σημαντική είναι και η κινητικότητα παγκοσμίως στην αγορά smartphones. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η άνοδος της Xiaomi, η οποία κατέχει τη δεύτερη θέση μεταξύ του κορυφαίου top5 με τους πιο ισχυρούς κατασκευαστές της διεθνούς αγοράς, μετά από την έχουσα τα πρωτεία Samsung.

Η IDC υπέδειξε ότι, στο δεύτερο τρίμηνο του 2021, η Samsung παρέμεινε στην κορυφή της κατάταξης με ένα μερίδιο 18,8% (από 19,3% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020). Από την πλευρά της, η Xiaomi απέσπασε το ίδιο διάστημα μερίδιο 16,9% των παγκοσμίων πωλήσεων (από 10,3% έναν χρόνο νωρίτερα).

 Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Apple με μερίδιο 14,1% (από 13,6% την αντίστοιχη περυσινή περίοδο). Την πεντάδα συμπληρώνουν οι Oppo με 10,5% (από 8,7% έναν χρόνο νωρίτερα) και η vivo με 10,1% (από 8,6% το 2ο τρίμηνο του 2020). Η Huawei, έχει μείνει πίσω λόγω των αμερικανικών κυρώσεων και της έλλειψης πρόσβασης στις υπηρεσίες της Google, που αποτελεί σημαντικό εμπόδιο όσον αγορά στις πωλήσεις της σε πολλές αγορές.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια