Καινοτομία

Η εφαρμογή από το 8ο Λύκειο είναι… ASOS στο μανίκι κάποιου που βρίσκεται σε κίνδυνο

Συμμετοχή 8ου ΓΕΛ Ηρακλείου στο 10ο διαδικτυακό μαθητικό Φεστιβαλ Ψηφιακής Δημιουργιας

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η συμμετοχή του 8ου ΓΕΛ Ηρακλείου στο 10ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας, που υλοποιήθηκε φέτος Διαδικτυακά στις 15-17 Απριλίου. 

Στο Φεστιβάλ αυτό, παρουσιάζονται έργα μαθητών όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης, που υλοποιήθηκαν την τρέχουσα σχολική χρονιά, στο πλαίσιο μαθημάτων Πληροφορικής που διδάσκονται στα σχολεία. Πολλές οι εργασίες που ξεχώρισαν, μία απ’ αυτές ήταν και του συγεκριμένου σχολείου του Ηρακλείου .

Όπως αναφέρεται και στη σχετική ανακοίνωση, «Πρόκειται για την  ASOS (All-in-one Services Outdoor Suite) η οποία περιλαμβάνει μια σουίτα εφαρμογών για συσκευές Android, που αποτελούν τον… Άσο στο μανίκι  κάποιου που βρίσκεται σε κίνδυνο και όχι μόνο,  σε εξωτερικό κυρίως αλλά και εσωτερικό χώρο. Με την εκτέλεσή της, ο χρήστης καλείται, με εύκολο  και γρήγορο τρόπο, να επιλέξει ανάμεσα στη χρήση του Φακού (Torch) της συσκευής ή μιας πυξίδας (Compass) που του δείχνει το Μαγνητικό Βορρά ή μιας εφαρμογής, που του προβάλλει το ακριβές στίγμα του και πού ακριβώς βρίσκεται αυτό πάνω στο χάρτη (GPS INFO), και τέλος, ενός κουμπιού πανικού (Panic Button),  το οποίο αναλαμβάνει να αποστείλει σύντομο μήνυμα κινδύνου με τα στοιχεία του στίγματος σε τηλεφωνικό αριθμό, που έχει οριστεί από πριν. Λειτουργική και εύκολη στη χρήση, μπορεί να αποτελέσει ένα αληθινό εργαλείο στα χέρια, όποιου βρεθεί σε ανάγκη. Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη δωρεάν (στο σύνδεσμο: www.tinyurl.com/Asosapplication) και μπορεί ο καθένας να την εγκαταστήσει στη συσκευή του.

Στο σύντομο χρόνο που μας διατέθηκε στο Φεστιβάλ, οπτικοποιήσαμε τη δουλειά μας και, μέσω ενός video (https://youtu.be/UXsFyjt--xw), δείξαμε τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες της ASOS.

Τα παιδιά επίσης εξήγησαν πώς οδηγηθήκαμε στην ιδέα αυτής της εργασίας, τι δυσκολίες αντιμετώπισαν, ποια εργαλεία χρησιμοποιήθηκαν για την υλοποίησή της, καθώς και ποιες οι μελλοντικές επεκτάσεις της. Ανέφεραν τέλος, ποια ήταν τα οφέλη που αποκόμισαν και εξήγησαν γιατί είναι θετικό να συμμετέχουν οι μαθητές σε τέτοιες εργασίες, παροτρύνοντας τους συμμαθητές τους να το κάνουν.

Η ομάδα μας θα ήθελε να ευχαριστήσει τη Διεύθυνση του σχολείου, το Σύλλογο Διδασκόντων και όλη τη σχολική μας κοινότητα, που με τόση θέρμη μάς αγκάλιασε και ήταν αρωγοί και εμψυχωτές σε κάθε βήμα της προσπάθειάς μας. Το αποτέλεσμα αυτής ήταν να αποδειχθεί για άλλη μια φορά πως το Δημόσιο σχολείο, ακόμα και σε καιρούς δύσκολους, που ίσως κυριαρχεί η απαισιοδοξία, η κούραση και η απογοήτευση καμιά φορά, μπορεί να παράξει - και το κάνει- σπουδαία πράγματα για τα παιδιά, τους γονείς αλλά και τους εκπαιδευτικούς. Η πολιτεία οφείλει να επενδύσει στη μόρφωση και την παιδεία των νέων, που περνάει μέσα από τη στήριξη των εκπαιδευτικών και την επένδυση σε υλικοτεχνικό εξοπλισμό των σχολείων, όπου οι ανάγκες είναι τεράστιες.

«Η ευτυχία του ανθρώπου συνίσταται στη μόρφωση και στην παιδεία και όχι στα αγαθά που δίνει και παίρνει η τύχη.»  Πλούταρχος.

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ

Α1:   ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ,        ΒΕΤΟΥΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ,              

        ΒΕΛΗΒΑΣΑΚΗ ΙΟΚΑΣΤΗ,       ΕΡΓΑΖΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ 

Α2:   ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΑΚΗ ΜΗΝΩΑ-ΕΛΕΝΗ,      ΞΗΡΟΥΧΑΚΗΣ ΝΙΚΗΤΑΣ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΧΟΥΡΔΑΚΗΣ (ΠΕ86)».

Φωτογραφία: unsplash

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια