Στο «φως» της δημοσιότητας έρχονται νέα δεδομένα αναφορικά με το τι έγινε στο σταθμαρχείο Λάρισας το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, οπότε και σημειώθηκε το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, με τους 57 νεκρούς.
Μετά την απολογία του 59χρονου σταθμάρχη που κρίθηκε προφυλακιστέος, πλέον κι άλλα πρόσωπα είναι στο κάδρο, προκειμένου να αποσαφηνιστεί τι ακριβώς συνέβη εκείνη την νύχτα, πόσοι βρίσκονταν και πόσοι θα έπρεπε να βρίσκονταν στον σταθμό τις κρίσιμες ώρες πριν και κατά τη διάρκεια του δυστυχήματος.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έγγραφο το οποίο δημοσιεύθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ, παρουσιάστηκαν οι βάρδιες των σταθμαρχών της νύχτας της 28ης Φεβρουαρίου.
Δείτε το έγγραφο:
//--> //-->Σύμφωνα με αυτό, τα ωράρια των βαρδιών «δείχνουν» πως όταν σχολάνε στις 14.00 οι δύο πρωινοί, έρχονται στις 15.00 οι δύο απογευματινοί, οι οποίοι θα έπρεπε να συμπίπτουν κατά μία ώρα με τον έναν βραδινό που πιάνει στις 22.00 το βράδυ. Αυτό σημαίνει ότι μεταξύ 22.00 και 23.00 θα έπρεπε να βρίσκονται τρεις σταθμάρχες στο σταθμαρχείο.
Οι βάρδιες των σταθμαρχών είναι τρεις:
06.00 - 15.00
14.00 - 23.00
22.00 – 07.00
Το στοιχείο αυτό είναι σημαντικό για την αλληλουχία των γεγονότων αφού στις 22.10 πέρασε ο προαστιακός σιδηρόδρομος, όταν δηλαδή χρειάστηκε να γυρίσει το «κλειδί» το οποίο εν συνεχεία δεν μπήκε στην σωστή θέση με αποτέλεσμα η εμπορική και η επιβατική αμαξοστοιχία να βρεθούν δυστυχώς στην ίδια γραμμή. Τα στοιχεία αυτά δείχνουν δε ότι την ώρα της μοιραίας σύγκρουσης στις 23:21 όταν και έγινε η σύγκρουση ο σταθμάρχης ήταν μόνος του, όπως άλλωστε προβλεπόταν βάσει των βαρδιών.
Έρευνα για το πόσους έβαλε σε «υπηρεσία σταθμάρχη» ο επιθεωρητής Λάρισας πριν την τραγωδία