Ελλάδα

Θεσσαλονίκη: Έξι νέες ψηφιακές υπηρεσίες από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Ήδη 19.000 πολίτες επέλεξαν τη χρήση τους

Με έξι νέες υπηρεσίες ενισχύεται η ψηφιακή διακυβέρνηση στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΚΜ), με στόχο τη διευκόλυνση της καθημερινότητας των πολιτών, αλλά και τη βελτίωση της παραγωγικότητας και της διαφάνειας στη δημόσια διοίκηση.

Όπως αναφέρετασι σε ανακοίνωση της ΠΚΜ, η Αντιπεριφέρεια Ψηφιακής Διακυβέρνησης και ο αντιπεριφερειάρχης Άγγελος Χαριστέας, υλοποιώντας τη στρατηγική αυτή, έχουν θέσει ήδη σε λειτουργία 22 ψηφιακές υπηρεσίες στον τομέα των Μεταφορών και άλλες 88 σε τομείς όπως η Υγεία, το Περιβάλλον, η Ανάπτυξη και η Αγροτική Οικονομία, σε όλη την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Από τον Απρίλιο, που ξεκίνησαν να λειτουργούν οι ψηφιακές υπηρεσίες, 19.000 πολίτες επέλεξαν τη χρήση τους, κάνοντας "κλικ" και αποφεύγοντας την ταλαιπωρία και τις ουρές.

Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, από τα τέλη Ιουλίου, οι 6 νέες υπηρεσίες, που ανήκουν στις Διευθύνσεις Μεταφορών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας προσφέρονται ψηφιακά και αφορούν:

  • Δήλωση εγκατάστασης/απεγκατάστασης υγραεριοκίνησης σε επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης
  • Αλλαγή χρώματος επιβατικού ή δίκυκλου οχήματος ιδιωτικής χρήσης
  • Μεταβίβαση ενάριθμου οχήματος Επιβατικού ή Δικύκλου Ιδιωτικής Χρήσης λόγω κληρονομιάς
  • Άρση ακινησίας για επανακυκλοφορία Φορτηγού οχήματος Ιδιωτικής Χρήσης
  • Άρση παρακράτησης κυριότητας επιβατικού ή δικύκλου οχήματος ιδιωτικής χρήσης
  • Έκδοση δελτίου στάθμευσης ΑΜΕΑ

«Η μετάβαση στη ψηφιακή εξυπηρέτηση είναι η απόλυτη προτεραιότητα του Περιφερειάρχη Απόστολου Τζιτζικώστα και της Διοίκησης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Ήδη έχουν γίνει σημαντικά βήματα δίνοντας τη δυνατότητα στους συμπολίτες μας να εξυπηρετούνται εξ αποστάσεως και ψηφιακά, εξοικονομώντας ανθρώπινους πόρους και περιορίζοντας το κόστος και την ταλαιπωρία.

Τώρα με τις 6 νέες ψηφιακές υπηρεσίες στις Διευθύνσεις των Μεταφορών πραγματοποιούμε ένα ακόμη βήμα. Με τελικό στόχο να κάνουμε την καθημερινότητα του πολίτη πιο εύκολη και απλούστερη», αναφέρει ο κ. Χαριστέας.

Εξάλλου, ο Αντιπεριφερειάρχης Μεταφορών και Επικοινωνιών Σωκράτης Δωρής, επισημαίνει ότι «με τις νέες 6 υπηρεσίες τα οφέλη για τους πολίτες είναι προφανή: λέμε τέλος στον γκισέ, προστατεύουμε τη δημόσια υγεία και προσφέρουμε γρήγορη εξυπηρέτηση μεγαλύτερη διαφάνεια. Ετσι γίνεται πιο εφικτός ο στόχος που έχουμε θέσει από την πρώτη στιγμή να μετατρέψουμε την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας σε Ψηφιακή Περιφέρεια».

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

(Φωτογραφία αρχείου IN TIME)

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια