Power Pass: Για ποια ΑΦΜ είναι ανοιχτή η πλατφόρμα - Βήμα βήμα η διαδικασία

Οικονομία
Power Pass: Για ποια ΑΦΜ είναι ανοιχτή η πλατφόρμα - Βήμα βήμα η διαδικασία

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων θα διαρκέσει μέχρι και τις 30 Ιουνίου - Η πλατφόρμα είναι ανοικτή για τους δικαιούχους, με το τελευταίο ψηφίο του ΑΦΜ 1, 2, 3, 4, 5,6,7,8

Aπό χθες Τετάρτη 22 Ιουνίου,  οι δικαιούχοι με ΑΦΜ που λήγει σε 5 και 6 μπορούν να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους στο Power Pass για την επιδότηση που αφορά λογαριασμούς ρεύματος πρώτης κατοικίας ή φοιτητικής στέγης εντός Ελλάδος, που εκδόθηκαν κατά το διάστημα από 1 Δεκεμβρίου 2021 έως και 31 Μαίου 2022.

Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων θα διαρκέσει μέχρι και τις 30 Ιουνίου. Να αναφέρουμε ότι η πλατφόρμα είναι ανοικτή για τους δικαιούχους, με το τελευταίο ψηφίο του ΑΦΜ 1, 2, 3, 4, 5,6,7,8.

Να σημειώσουμε ότι μέχρι αυτήν την ώρα ο αριθμός των αιτήσεων φτάνει τις 650.000 με όλο και περισσότερους πολίτες να σπεύδουν να «μπαίνουν» στην πλατφόρμα, ώστε να λάβουν το ποσό της επιδότησης, το οποίο ανέρχεται στο 60% της αύξησης της τιμής ρεύματος της πρώτης κατοικίας που ανάλογα με το ύψος των λογαριασμών, μπορεί να φτάσει έως το ποσό των 600 ευρώ.

H λειτουργία της πλατφόρμας είναι ιδιαίτερα απλή, καθώς χρειάζονται μόνο οι κωδικοί του πολίτη στο Taxisnet και το IBAN του λογαριασμού στον οποίο επιθυμεί να πιστωθεί η επιδότηση.

Όλα τα υπόλοιπα στοιχεία αντλούνται αυτόματα μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.

Πώς γίνεται η υποβολή αίτησης

  1. Ο πολίτης εισέρχεται στην πλατφόρμα με τους κωδικούς του στο Taxisnet και επιβεβαιώνει ότι τα στοιχεία του (ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ, έτος γέννησης) που εμφανίζονται είναι σωστά.
  2. Ο πολίτης καλείται να επιλέξει αν επιθυμεί να υποβάλει αίτηση για τον ίδιο ή για προστατευόμενο μέλος της οικογένειάς του.
  3. Στην οθόνη εμφανίζονται τα στοιχεία της κύριας κατοικίας ανά μήνα (διεύθυνση και αριθμός παροχής). Τα στοιχεία αυτά ο δικαιούχος μπορεί:
  • είτε να τα επιβεβαιώσει,
  • είτε να τα τροποποιήσει μέσω της πλατφόρμας «Δήλωση Κύριας Κατοικίας για Power Pass» (https://www1.aade.gr/saadeapps3/powerpass/katoikia), η οποία έχει υλοποιηθεί από την ΑΑΔΕ. Ο πολίτης μπορεί να μεταφερθεί στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ μέσω του vouchers.gov.gr, κάνοντας κλικ στο σχετικό πεδίο που εμφανίζεται κάτω από τα στοιχεία πρώτης κατοικίας. Τα στοιχεία που δηλώνονται στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ καταχωρίζονται αμέσως. Έτσι, αφού ο δικαιούχος συμπληρώσει τα σωστά στοιχεία πρώτης κατοικίας, μπορεί να επιστρέψει στην πλατφόρμα του Power Pass και να ολοκληρώσει την αίτησή του.
  1. Στην ίδια σελίδα εμφανίζονται και τα πεδία ώστε ο πολίτης να συμπληρώσει το e-mail του, το IBAN και το όνομα του τραπεζικού ιδρύματος όπου τηρείται ο τραπεζικός του λογαριασμός.
  2. Πατώντας «Υποβολή», ο πολίτης ολοκληρώνει τη διαδικασία κατάθεσης της αίτησης.

Για όσες ημέρες παραμένει ανοιχτή η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων, θα διενεργείται προέλεγχος και θα αποστέλλονται ειδοποιήσεις στους πολίτες για τυχόν διορθώσεις (μη υπαρκτή παροχή, λανθασμένη κατηγορία λογαριασμού κ.λπ.). Η εκκαθάριση των αιτήσεων, ο προσδιορισμός του ποσού επιστροφής και η καταβολή του στους δικαιούχους θα πραγματοποιηθούν κατά το πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου.

Διευκρινίζεται ότι οι δικαιούχοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση τόσο για την κύρια κατοικία τους, όσο και για τη φοιτητική στέγη προστατευόμενων μελών που φοιτούν στην Ελλάδα. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο πολίτης μπορεί να υποβάλει μέχρι και τρεις επιπλέον αιτήσεις για προστατευόμενα μέλη, ακολουθώντας κάθε φορά τα παραπάνω βήματα.

Επιπλέον, για όσους είναι υπόχρεοι να υποβάλουν πρώτη φορά φορολογική δήλωση για το φορολογικό έτος 2021, είναι απαραίτητη η υποβολή της φορολογικής δήλωσης πριν από την αίτηση για το Power Pass

Φωτογραφία αρχείου ΙΝΤΙΜΕ

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News