Νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας: Οι δύο μεγάλες αλλαγές που φέρνει

Ελλάδα
Νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας: Οι δύο μεγάλες αλλαγές που φέρνει

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στις βασικές αλλαγές που θα περιλαμβάνει συμπεριλαμβάνεται, μεταξύ άλλων, τροποποίηση των ορίων ταχύτητας, εντός και εκτός πόλων

Μέχρι τα τέλη Μαΐου θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση ο νέος ΚΟΚ, σύμφωνα με δηλώσεις του αρμόδιου υφυπουργού για θέματα Μεταφορών, Μιχάλη Παπαδόπουλου. Στις βασικές αλλαγές που θα περιλαμβάνει συμπεριλαμβάνεται, μεταξύ άλλων, τροποποίηση των ορίων ταχύτητας, εντός και εκτός πόλων. Ειδικότερα, θα υπάρξει το όριο ταχύτητας εντός του αστικού ιστού θα μειωθεί και θα αυξηθεί σε κάποια τμήματα του εθνικού δικτύου.

Στον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, θα ενσωματωθεί και η πρόσφατη απόφαση του αρμόδιου Υπουργείου να κάνει υποχρεωτικά τα μαθήματα τοποθέτησης αντιολισθητικών αλυσίδων για τους νέους οδηγούς, αλλά και η υποχρέωση όλων των οχημάτων να φέρουν τον συγκεκριμένο εξοπλισμό από τον Οκτώβριο έως τον Απρίλιο.

Έτσι, με βάση την απόφαση που υπέγραψε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, επιβάλλεται στους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων όλων των κατηγοριών η υποχρέωση εφοδιασμού των οχημάτων τους με αντιολισθητικές αλυσίδες ή άλλα ανάλογα αντιολισθητικά μέσα, όπως χιονοκουβέρτες ελαστικών, εφόσον το όχημα δεν φέρει ειδικά ελαστικά. Ως ειδικά ελαστικά νοούνται εκείνα που φέρουν την ειδική σήμανση του «αλπικού» συμβόλου με την ένδειξη M+S (χιονολάστιχα).

Τέλος, να σημειωθεί, πως ο νέος ΚΟΚ θα φέρει και άλλες μικροαλλαγές, συγκριτικά με τα όσα ισχύουν έως σήμερα, σε μια προσπάθεια εκσυγχρονισμού του υφιστάμενου πλαισίου και σύμφωνα με τα σύγχρονα ευρωπαϊκά πρότυπα. 

Φωτογραφία αρχείου Pexels

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News