Ελλάδα

ΕΟΤ: «Η Ελλάδα έχει και χειμώνα» - Η νέα καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ θα «τρέξει» μέχρι και τον Μάρτιο, ενώ την ίδια στιγμή τα βλέμματα στρέφονται στην επόμενη τουριστική περίοδο

Με σύνθημα «η Ελλάδα έχει και χειμώνα» ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού προβάλλει τη χώρα μας σε δέκα αρχικά χώρες της Ευρώπης ,ως ιδανικό προορισμό ακόμη και τους χειμερινούς μήνες. Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ θα «τρέξει» μέχρι και τον Μάρτιο, ενώ την ίδια στιγμή τα βλέμματα στρέφονται στην επόμενη τουριστική περίοδο για την οποία οι εκτιμήσεις ξεπερνούν και τα πιο αισιόδοξα σενάρια.

Για το νέο εγχείρημα του ΕΟΤ που είναι ήδη στον αέρα και σε εθνικούς τηλεοπτικούς σταθμούς, μίλησε στη Ν.Κ. ο Γενικός Γραμματέας του Οργανισμού  κ. Δημήτρης Φραγκάκης. Εξήγησε τα στοιχεία που καθιστούν ξεχωριστή αυτή την καμπάνια, καθώς προβάλλει τις χειμερινές ομορφιές της Ελλάδας ,ξεδιπλώνει τοπία με χιονισμένα βουνά , ποτάμια και ορεινά χωριά , προκαλώντας τους επισκέπτες να ανακαλύψουν και την άλλη εκδοχή της. Φέρει όχι τυχαία τον τίτλο «η Ελλάδα έχει και χειμώνα».

«Περιλαμβάνει και τις 13 περιφέρειες ,έχει εικόνες και προϊόντα από όλη τη χώρα κι αυτό είναι το μυστικό αυτής της καμπάνιας , όπως επίσης προβάλλεται πλέον και στα εθνικά τηλεοπτικά δίκτυα γιατί στοχεύουμε και στον εσωτερικό τουρισμό» υπογράμμισε ο κ. Φραγκάκης.

Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ μίλησε για μια συντεταγμένη προσπάθεια,  προκειμένου να αναδειχθεί η χώρα μας και ως χειμερινός προορισμός. Για το λόγο αυτό, αναλαμβάνονται στοχευμένες δράσεις για περιοχές που μπορούν να υποστηρίξουν μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες προστιθέμενης αξίας για το τουριστικό μας προϊόν συνολικά.   

Σύμφωνα με τον ίδιο «η Κρήτη είναι μέσα σε αυτό και έχουμε κάνει συμφωνία με τους τοπικούς φορείς για να προβάλουμε τα δύο βασικά γεωπάρκα της Κρήτης του Ψηλορείτη και της Σητείας».  Υπενθυμίζεται ότι πέντε ελληνικά Γεωπάρκα έχουν συμπεριληφθεί στον παγκόσμιο χάρτη της UNESCO. Πρόκειται για φυσικά μνημεία που κεντρίζουν το ενδιαφέρον εκατομμυρίων επισκεπτών σε όλο τον κόσμο ,προσελκύουν τουρισμό υψηλού επιπέδου, δίνουν την ευκαιρία για μοναδικές εμπειρίες σε όσους επιλέξουν να τα επισκεφθούν όλες τις εποχές του χρόνου ενώ αποτελούν και αναπτυξιακή ευκαιρία για τις ορεινές και τις ηπειρωτικές περιοχές στις οποίες συνήθως βρίσκονται.

Ο ΕΟΤ, όπως τονίζει ο κ. Φραγκάκης , δίνει ιδιαίτερη σημασία στην ανάδειξη των ορεινών προορισμών της χώρας αλλά και στις περιοχές εκείνες που μπορούν να υποστηρίξουν διαφορετικά μοντέλα τουρισμού ,ικανά να προσελκύσουν τουρίστες από όλο τον κόσμο.   

Την ίδια στιγμή, όλα τα μηνύματα για την ερχόμενη τουριστική σεζόν, συγκλίνουν σε ένα ανέλπιστα αισιόδοξο σενάριο. «Θεωρώ ότι θα είναι μια χρονιά πολύ καλύτερη από το 2021 και νομίζω ότι τα στοιχήματα μας θα τα κερδίσουμε» υπογράμμισε ο Γ.Γ. του ΕΟΤ. Το πρώτο στοίχημα είναι η σεζόν να αρχίσει από νωρίς και σιγά σιγά να κλιμακώνονται οι αφίξεις. Το δεύτερο στοίχημα για τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού είναι η διατήρηση της υψηλής κατά κεφαλήν δαπάνης των επισκεπτών που την περσινή σεζόν ήταν κατά 30% αυξημένη ενώ το τρίτο είναι η περίφημη επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου.

 

 

 

 

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια