Ελλάδα

ΗΣΑΠ: Πώς έγινε το δυστύχημα (εικόνες)

Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η ειδική μηχανή λείανσης, παρουσίασε βλάβη στα φρένα με αποτέλεσμα να αρχίσει να κινείται ανεξέλεγκτα

Ο θανάσιμος τραυματισμός του 41χρονου εργοδηγού, υπαλλήλου επιδομής των Σταθερών Συγκοινωνιών, καθώς και ο ελαφρύς τραυματισμός δύο ακόμη εργαζομένων, ενός υπαλλήλου της ΣΤΑ.ΣΥ. και ενός υπαλλήλου της αυστριακής εταιρείας που εκτελούσε το έργο, ήταν ο απολογισμός του τραγικού δυστυχήματος στις γραμμές του ΗΣΑΠ στο ύψος του σταθμού Αττική, τις πρώτες πρωινές ώρες της Τρίτης.

Η κυκλοφορία των συρμών γίνεται τοπικά μεταξύ Ομόνοια και Πειραιά και 'Ανω Πατήσια - Κηφισιά. Το δυστύχημα σημειώθηκε στη γραμμή 1 στις 04:05 όταν η ειδική μηχανή λείανσης που είχε ξεκινήσει από την Κηφισιά παρουσίασε βλάβη στα φρένα με αποτέλεσμα να αρχίσει να κινείται ανεξέλεγκτα προτού τελικά συγκρουστεί με άλλο τρένο, στο ύψος του σταθμού του Αγίου Νικολάου, το οποίο είχε τοποθετήσει εκεί η αρμόδια υπηρεσία της ΣΤΑΣΥ, προκειμένου να σταματήσει την πορεία της.

Έρευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διενεργεί η ΣΤΑΣΥ σε συνεργασία με τις Αρχές. 

Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο εκπρόσωπος των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ, Σπύρος Ρεβύθης, το ειδικό μηχάνημα λείανσης, ξεκινώντας την πορεία του από την Κηφισιά, διαπίστωσε ότι είχε πρόβλημα στα σύστημα πέδησης (φρένα) με αποτέλεσμα να αποκτήσει μεγάλη ταχύτητα, λόγω της κατηφορικής κλίσης της γραμμής του ΗΣΑΠ.

Όπως τόνισε, εάν δεν το σταματούσε ο συρμός που είχε τοποθετηθεί μεταξύ των σταθμών Αγ. Νικολάου και Αττικής, προκειμένου να ανακόψει την πορεία του, θα έφθανε στον Πειραιά και κανείς δεν ξέρει τι θα μπορούσε να συμβεί.

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο των εργαζομένων, επέβαιναν επτά εργαζόμενοι. «Κάποιοι πήδηξαν στον σταθμό του Ν. Ηρακλείου προκειμένου να σωθούν… όμως χάσαμε τον συνάδελφο μας, ήταν μαζί με τον οδηγό» είπε.

«Είναι μια δύσκολη μέρα για όλους μας. Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος» σημείωσε ο κ. Ρεβύθης και πρόσθεσε πως θα έπρεπε να υπάρχει δικλείδα ασφαλείας στο μηχάνημα.

Έρευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διενεργεί η ΣΤΑ.ΣΥ. σε συνεργασία με τις Αρχές.

«Οδύνη για το χαμό του εργαζομένου» εκφράζει η ΣΤΑΣΥ

Την οδύνη τους για το χαμό εν ώρα καθήκοντος ενός συναδέλφου τους επί σειρά ετών και μέλους της οικογένειας των σταθερών συγκοινωνιών, εκφράζουν με ανακοινωσή τους η διοίκηση και οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ.

Ο θανάσιμος τραυματισμός του εργοδηγού, υπαλλήλου επιδομής των Σταθερών Συγκοινωνιών, επήλθε το πρωί της Τρίτης 16/11/2021, σε δυστύχημα που σημειώθηκε κατά τη διάρκεια εργασιών λείανσης της Γραμμής 1 του Μετρό. Αποτέλεσμα του δυστυχήματος, ήταν ο ελαφρύς τραυματισμός δύο ακόμη εργαζομένων, ενός υπαλλήλου της ΣΤΑΣΥ και ενός υπαλλήλου της αυστριακής εταιρείας που εκτελούσε το έργο.

Έρευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διενεργεί η ΣΤΑΣΥ σε συνεργασία με τις Αρχές. Η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήριά της προς την οικογένεια του εκλιπόντος.

«Είναι αδιανόητο να χάνονται ανθρώπινες ζωές εν ώρα εργασίας» δηλώνει η ΓΣΕΕ

Σε ανακοίνωση προχώρησε η Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδας, για τον θάνατο του 41χρονου: «Πολλά και αναπάντητα είναι τα ερωτήματα για το τραγικό δυστύχημα στον ΗΣΑΠ, που κόστισε τη ζωή ενός συναδέλφου 41 ετών ενώ δύο ακόμη εργαζόμενοι τραυματίστηκαν και μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο. Οι υπεύθυνοι της ΣΤΑΣΥ μίλησαν για πρόβλημα στα φρένα του ειδικού οχήματος λείανσης στο οποίο επέβαιναν οι τρεις συνάδελφοι, αλλά κανείς δεν έχει απαντήσει μέχρι αυτήν την ώρα γιατί παρουσιάστηκε το πρόβλημα, εάν και πότε είχε συντηρηθεί  το όχημα, αν η εργολαβική εταιρεία που έχει αναλάβει το έργο τηρούσε όλα τα μέτρα ασφαλείας. Περιμένουμε από τις αρμόδιες αρχές τη διερεύνηση του δυστυχήματος και την απόδοση ευθυνών όπου υπάρχουν. Έχουμε θρηνήσει αρκετούς συναδέλφους και έχουμε τονίσει κατ’ επανάληψη ότι δεν υπάρχει κανένα περιθώριο εφησυχασμού. Είναι αδιανόητο να χάνονται ανθρώπινες ζωές εν ώρα εργασίας. Είναι ευθύνη της Κυβέρνησης και των αρμοδίων αρχών να εντατικοποιήσουν και να αυστηροποιήσουν τους ελέγχους, ώστε η λίστα με τα εργατικά δυστυχήματα στη χώρα μας επιτέλους να κλείσει.»

(Φωτογραφία ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια