Ελλάδα

Mad Clip: Τι έδειξε η αυτοψία του αυτοκινήτου

Την ημέρα που έγινε το τροχαίο ατύχημα και όπως αποτυπώθηκε και στην επίμαχη έρευνα, στο έδαφος υπήρχαν νερά σε τρία σημεία με αποτέλεσμα να είναι αρκετά επικίνδυνο . Τα λάστιχα της μοιραίας Porsche, ενδεχομένως δεν ήταν κατάλληλα και για λίγα αλλά κρίσιμα δευτερόλεπτα έχασαν την αποδοτικότητά τους.

Έχασαν την αποδοτικότητα τους τα λάστιχα του αυτοκινήτου του Mad Clip   καθώς τα λάστιχα του ακριβού αμαξιού που οδηγούσε ήταν Semi Skick, κατάλληλα μόνο για στεγνό δρόμο και παρά το γεγονός πως ήταν περσινά χωρίς σημαντικές φθορές,  ακατάλληλα για οδήγηση μέσα στην πόλη. Αυτό ήταν το βασικό σημείο που ανέδειξε η πραγματογνωμοσύνη του Παναγιώτη Μαδιά και των συνεργατών όπως δημοσιοποιήθηκε στο MEGA σήμερα το απόγευμα. Σε συνδυασμό με το γεγονός πως λίγο πριν το σημείο του ατυχήματος, όπως αναφέρουν οι μάρτυρες, ο δρόμος ήταν υγρός είχε ως αποτέλεσμα ο οδηγός να χάσει τον έλεγχο του αμαξιού και το ατύχημα να γίνει μοιραίο, κοστίζοντας τη ζωή του γνωστού ράπερ.

Συγκεκριμένα, ο γνωστός ράπερ άφησε την τελευταία του πνοή στις 2 Σεπτεμβρίου στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης.  Η Porsche που οδηγούσε ο τράπερ εξετράπη της πορείας της, έπεσε πρώτα σε μία κολόνα φωτισμού και στη συνέχεια σε ένα δέντρο. Ο θάνατος του σκόρπισε τη θλίψη και την οδύνη όχι μόνο σε θαυμαστές και φίλους του αλλά και σε ολόκληρη τη χώρα.  Από τότε η οικογένεια του 34χρονου αναζητάει εξηγήσεις για τον τρόπο με τον οποίο ο γνωστός τραγουδιστής βρήκε αυτό το άδοξο τέλος.  Η κάμερα του LIVE NEWS κατέγραψε την αυτοψία του πραγματογνώμονα Παναγιώτη Μαδιά που φαίνεται να συμπληρώνει ορισμένα από τα πιο καθοριστικά και κρίσιμα κομμάτια στο παζλ του δυστυχήματος, που παρέμεναν θολά

Ακατάλληλα τα ελαστικά που είχε για οδήγηση μέσα στην πόλη

Όπως φάνηκε, οι φόβοι για τα λάστιχα του αυτοκινήτου επιβεβαιώνονται αφού το σπορ αυτοκίνητο κινούνταν με ελαστικά Semi Slick,. Τα συγκεκριμένα λάστικα είναι  ειδικά κατασκευασμένα για αγώνες ταχύτητας.  Είναι ελαστικά που χρησιμοποιούνται από αυτοκίνητα σε αγώνες ταχύτητας. Τα συγκεκριμένα όμως ελαστικά δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται στους δρόμους της πόλεως και πρέπει να αποφεύγεται η οδήγηση αμαξιού σε περίπτωση βροχής ή χιονιού. Σε περίπτωση βροχής ή χιονιού, τα συγκεκριμένα ελαστικά είναι αναποτελεσματικά και μη αποδοτικά  καθώς κρυώνουν. 

Την ημέρα που έγινε το τροχαίο ατύχημα και όπως αποτυπώθηκε και στην επίμαχη έρευνα, στο έδαφος υπήρχαν νερά  σε τρία σημεία με αποτέλεσμα να είναι αρκετά επικίνδυνο και ολισθηρό. Τα λάστιχα της μοιραίας Porsche για λίγα αλλά κρίσιμα δευτερόλεπτα έχασαν την αποδοτικότητά τους.

Η πραγματογνωμοσύνη στο αυτοκίνητο κατέδειξε πως ο Mad Clip πρόλαβε εκείνα τα δραματικά δευτερόλεπτα να πατήσει το φρένο και να ρίξει την ταχύτητα στα 80 χλμ από τα 134 που πήγαινε. Και πάλι όμως αυτή η ταχύτητα αποδείχθηκε μοιραία. Υπενθυμίζεται πως σύμφνα με τους ειδικούς σε περίπτωσης πρόσκρουσης , η ταχύτητα διπλασσιάζεται  με τη ζωή του οδηγού να κινδυνεύει άμεσα. 

Η μαύρη Porsche εξετράπη της πορείας,  έφυγε από δρόμο και αφού καρφώθηκε σε κολώνα κατέληξε σε δέντρο.

Η πολυαναμενόμενη αυτοψία έδειξε ότι οι αναρτήσεις της Porsche ήταν σε εξαιρετική κατάσταση χωρίς να έχουν γίνει επεμβάσεις.

Το επιτελείο του κυρίου Μαδιά υποστήριξε πως όλες οι καλωδιώσεις που συνδέονταν με τον εγκέφαλο της Porsche είχαν καταστραφεί και τουλάχιστον το μεσημέρι, κατά τη διάρκεια του πρώτου ελέγχου, ήταν αδύνατον να αντληθούν πληροφορίες.

Η πρώτη ανάλυση δείχνει πως τα ημιαγνωνιστικά λάστιχα της Porsche έχουν παίξει ρόλο στα όσα έγιναν τη νύχτα εκείνης της Πέμπτης, στις 2 Σεπτεμβρίου.

Σε κάθε περίπτωση, οι επόμενες ημέρες είναι κρίσιμες καθώς οι γονείς του αδικοχαμένου τράπερ θα ενημερωθούν και επίσημα για τα ακριβή αίτια του θανάτου. Υπενθυμίζεται πως οι γονείς του από την πρώτη ζητούσαν απαντήσεις για τη συμφορά που τους βρήκε.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια