Στο «κόκκινο» οι online αγορές στις προτιμήσεις των Ελλήνων

Ελλάδα
Στο «κόκκινο» οι online αγορές στις προτιμήσεις των Ελλήνων

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ψηφιακή εποχή έχει «περάσει» πια και στις αγορές, με τους Έλληνες να προτιμούν να κάνουν τα ψώνια τους online

Οι αγορές μέσω του ψηφιακού καναλιού σήμερα, είναι μία από τις πιο δημοφιλέστερες επιλογές των καταναλωτών.

Η ψηφιακή άλλωστε εποχή «τρέχει» σε όλους τους τομείς αναδιαμορφώνοντας τα μέχρι τώρα δεδομένα. Πιο συγκεκριμένα το 74% των Ελλήνων καταναλωτών κάνει τις αγορές online καθώς έχουν ενσωματωθεί στη λίστα και τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας 55-64 ετών οι οποίοι εμπιστεύονται το Διαδίκτυο για τα ψώνια τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες οι δαπάνες τους τελευταίους έξι μήνες έχουν αυξηθεί ραγδαία. Το διάστημα του Ιανουαρίου-Ιουνίου 2021 οι καταναλωτές στην Ελλάδα δαπάνησαν κατά μέσο όρο 805,6 για ηλεκτρονικές αγορές με την αντικαταβολή να παραμένει πρώτη στις προτιμήσεις (64%) όσον αφορά τον τρόπο πληρωμής.

Οι e-shoppers έχουν κατακλύσει την ψηφιακή αγορά και κυμαίνονται κυρίως στις ηλικίες μεταξύ 16-44 ετών ενώ μεγάλη αύξηση παρακολουθείται και σε κοινό ηλικίας 55+ συγκριτικά με το προηγούμενο εξάμηνο.

Τo «must» των ηλεκτρονικών αγορών, τους τελευταίους έξι μήνες, είναι τα ρούχα με ποσοστό 46%, τα ηλεκτρονικά είδη με ποσοστό 33& και τα υποδήματα με ποσοστό 36&. Ωστόσο ανοδική πορεία παρατηρείται και στις αγορές επίπλων, είδη για το σπίτι, υπηρεσίες υγείας καθώς και εκπαιδευτικά σεμινάρια ή Webinars.  

Αυτό που εντυπωσιάζει είναι το γεγονός ότι ενώ η αγορά ενεργοποιήθηκε και δια ζώσης με τα καταστήματα να είναι πλέον ανοιχτά, οι Έλληνες καταναλωτές εξακολουθούν να αγοράζουν μέσω του internet με τις online αγορές να βρίσκονται στο «κόκκινο»

Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι η χρήση του διαδικτύου στην Ελλάδα είναι καθολική, η οποία αγγίζει το 97& για το 2021 ενώ στο 88% βρισκόταν το 2021.

«Τα smartphones, η καλύτερη συντροφιά»

Σύμφωνα με τα τελευταία Focus on Tech Life Tips της Focus Bari, η πιο δημοφιλής συσκευή πρόσβασης για το 1ο εξάμηνο 2021 αποτελούν τα smartphones με το μέσο όρο σύνδεσης να είναι οι 2 ώρες την ημέρα. (στα 120,8 λεπτά/ημέρα).

Το σερφάρισμα στο Διαδίκτυο είναι μία πρακτική που υιοθετείται πια και από τις μεγαλύτερες ηλικίες με εξαιρετικά αυξητική τάση. Πιο συγκεκριμένα 9 στους 10 χρήστες, ηλικίας 55 έως 64 ετών, είναι σήμερα στο Internet, έχουν smartphone και βρίσκονται online τουλάχιστον δύο ώρες την ημέρα.

«Ενεργοί» στα social media...

Περίπου το 82%, δηλαδή περισσότεροι από 4 στους 5 Έλληνες είναι ενεργοί στα social με τις ηλικίες 16-24 να εκτοξεύεται στο 97%. Παράλληλα οι ηλικίες μεταξύ 55-64 ετών κάνει χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ποσοστό αυξημένο κατά 4% σε σχέση με το 2ο εξάμηνο του 2020, όταν διαμορφωνόταν στο 59%.

Facebook, Instagram και Υoutube αποτελούν τα top 3 μέσα κοινωνικής δικτύωσης που οι περισσότεροι προτιμούν να παρακολουθούν και να δρουν. Το ΤΙΚ ΤΟΚ επίσης έχει παρουσίαση θεματική άνοδο, ειδικότερα στα κορίτσια 16-24, τον τελευταίο χρόνο.

Τα tablet στις πρώτες επιλογές του παιδικού κοινού…

Ανοδική παρουσιάζεται και η παρουσία των παιδιών στο Internet με την αγαπημένη συσκευή τους να είναι το tablet, ενώ δευτερεύοντα ακολουθούν τα smartphones και το laptop.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News