Ελλάδα

Μήνυση στην AstraZeneca υποβάλλει 60χρονος στη Σύρο που υπέστη εγκεφαλικό

Τι αναφέρει ο δικηγόρος της οικογένειας και ο αδερφός του 60χρονου

Μήνυση στην AstraZeneca αναμένεται να υποβάλει η οικογένεια του 60χρονου από την Σύρο, ο οποίος δύο ώρες μετά τον εμβολιασμό του, υπέστη εγκεφαλικό και όπως υποστηρίζει η οικογένειά του παρέλυσε από τη μια πλευρά κα βρίσκεται σε κέντρο αποκατάστασης.

«Παρέλυσε η αριστερή του πλευρά του 60χρονου. Χθες, ο ΕΜΑ, δήλωσε ότι το εμβόλιο της AstraZeneca μπορεί να προκαλέσει συγκεκριμένα προβλήματα υγείας. Υπάρχουν πολλές ενδείξεις ότι το συγκεκριμένο εμβόλιο της AstraZeneca προκάλεσε πολύ σημαντικές σωματικές βλάβες στον 60χρονο» δήλωσε στην «Κοινωνία Ώρα ΜEGA» ο δικηγόρος του, επικαλούμενος μάλιστα ιατρικά έγγραφα.

Η οικογένεια του 60χρονου θα καταθέσει μήνυση τόσο εναντίον της AstraZeneca όσο και κατά παντός υπευθύνου, ενώ όπως είπε ο δικηγόρος της οικογένειας, θα ζητήσουν την ένορκη εξέταση του κ. Βλαχογιαννόπουλου, ο οποίος ήταν μέλος της επιτροπής φαρμακοεπαγρύπνησης και παραιτήθηκε πρόσφατα.

«Για να δούμε τι γίνεται με την καταγραφή των περιστατικών. Τα περιστατικά στην Ελλάδα δεν είναι ένα. Μόνο εγώ στο γραφείο μου έχω δεχθεί πολλά τηλέφωνα στην Ελλάδα από ανθρώπους που αντιμετώπισαν προβλήματα μετά τον εμβολιασμό από AstraZeneca» πρόσθεσε ο κ. Σακαρούδης.

Η επιτροπή ασφαλείας του Οργανισμού, έχει αποφασίσει «αυτό το εμβόλιο της AstraZeneca ένα ασφαλές και αποτελεσματικό» και τα οφέλη υπερτερούν των πιθανών κινδύνων, όπως είπε.

Το εμβόλιο δεν σχετίζεται με αύξηση του συνολικού κινδύνου θρομβοεμβολικών επεισοδίων ή θρόμβων αίματος, προσθέτει.

Η Κουκ ανέφερε, ωστόσο, ότι με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, «ακόμα δεν μπορούμε να αποκλείσουμε σίγουρα τη συσχέτιση μεταξύ αυτών των περιπτώσεων (θρόμβου αίματος) και του εμβολίου».

«Ο αδερφός μου ήταν πολύ καλά στην υγεία του»

«Σε κέντρο αποκατάστασης βρίσκεται ο αδερφός μου. Είναι παράλυτος, έχει επαφή με το περιβάλλον, αλλά η κατάσταση της υγείας του είναι πολύ σοβαρή» δήλωσε ο κ. Αλέξανδρος, αδελφός του 60χρονου.

«Δύο ώρες μετά το εμβόλιο, ο αδερφός μου έπαθε ισχαιμικό εγκεφαλικό που προήλθε από θρόμβωση. Οι γιατροί δεν έχουν αποφανθεί ακόμα αν σχετίζεται το εμβόλιο. Είπαν απλώς ότι προήλθε από θρόμβωση. Ήταν πολύ καλά στην υγεία του. Δεν είχε πρόβλημα» τόνισε χαρακτηριστικά.

EMA: Ασφαλές το εμβόλιο

Υπενθυμίζεται ότι η επιτροπή ασφαλείας του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων (EMA), έχει αποφασίσει "αυτό το εμβόλιο της AstraZeneca ένα ασφαλές και αποτελεσματικό» και τα οφέλη υπερτερούν των πιθανών κινδύνων".

"Το εμβόλιο δεν σχετίζεται με αύξηση του συνολικού κινδύνου θρομβοεμβολικών επεισοδίων ή θρόμβων αίματος. Ωστόσο, ότι με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, ακόμα δεν μπορούμε να αποκλείσουμε σίγουρα τη συσχέτιση μεταξύ αυτών των περιπτώσεων (θρόμβου αίματος) και του εμβολίου" ανέφερε η επικεφαλής του EMA, Έμερ Κουκ .

Πηγή: In.gr

Διαβάστε ΕΔΩ όλες τις ειδήσεις για τον κορωνοϊό.

 

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια