Ελλάδα

Κατέληξε 65χρονη στο Ίλιον, μισή ώρα μετά τον εμβολιασμό της

65χρονη γυναίκα έφυγε από τη ζωή λίγο μετά τον εμβολιασμό της

Συναγερμό προκάλεσε στις υγειονομικές Αρχές ο θάνατος μιας 65χρόνης γυναίκας, μισή ώρα μετά το εμβλιασμό της με το εμβόλιο της AstraZeneca, που έκανε στο Κέντρο Υγείας στο Ίλιον.

Ειδικότερα, και σύμφωνα με το protothema.gr η 64χρονη εμβολιάστηκε στο Κέντρο Υγείας στο Ίλιον, και βρέθηκε λιπόθυμη περίπου μισή ώρα μετά, σε παρακείμενο άλσος. Οι επαγγελματίες υγείας του Κέντρου κάλεσαν αμέσως το ΕΚΑΒ και έπραξαν τις αναγκαίες ιατρικές πράξεις, αλλά η γυναίκα κατέληξε.

Σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας και κατόπιν της ενημέρωσης που είχε από την Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών,  δεν φαίνεται να προκύπτει συσχετισμός μεταξύ του εμβολιασμού και του θανάτου της 64χρονης. Σημειώνεται ότι σύμφωνα με όσα έχουν γίνει έως τώρα γνωστά, η άτυχη γυναίκα είχε υποκείμενα νοσήματα. Πάντως, τα ακριβή αίτια θανάτου της θα προσδιορισθούν μετά τη διενέργεια νεκροψίας- νεκροτομής και των όποιων τοξικολογικών και ιστολογικών εξετάσεων κριθούν αναγκαίες.

Όπως ανέφερε χθες η κυρία Θεοδωρίδου, τα θρομβοεμβολικα επεισόδια που βρίσκονται στο μικροσκόπιο των ειδικών σε όλη την Ευρώπη καταγράφονται περίπου 4 με 7 ημέρες μετά τον εμβολιασμό. Μάλιστα, η κυρία Θεοδωρίδου επισήμανε και τα συμπτώματα που πρέπει να ανησυχήσουν, όπως θωρακικό ή κοιλιακό άλγος, πονοκέφαλος.

Διαβάστε ΕΔΩ όλες τις ειδήσεις για τον κορωνοϊό.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια