Ελλάδα

ΠΟΕΔΗΝ: Παρέλυσε νοσηλεύτρια στην Κέρκυρα – Εξετάζεται αν συνδέεται με τον εμβολιασμό

Tι ισχυρίζεται για το περιστατικό ο ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος

Μια 40χρονη νοσηλεύτρια στην Κέρκυρα παρέλυσε , σύμφωνα με την ΠΟΕΔΗΝ, λίγο μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου για τον κορωνοϊό, που έκανε στο νοσοκομείο της Κέρκυρας. Για το θέμα ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος, μιλώντας στο OPEN υποστήριξε πως μίλησε με την νοσηλεύτρια και ισχυρίστηκε ότι πρόκειται για παρενέργεια του εμβολίου.

Όπως υποστήριξε ο κ.Γιαννάκος: «Η νοσηλεύτρια ήταν απολύτως καλά στην υγεία της, είναι σαφές ότι είναι παρενέργεια του εμβολίου αλλά αυτό δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Σας λέω ότι 400.000 εμβολιάστηκαν στη χώρα μας και δεν έπαθε κανένας απολύτως τίποτα»

Σύμφωνα με το corfutvnews.gr η νοσηλεύτρια παρουσίασε κόπωση και παρέλυσε από το αυτοάνοσο νευρολογικό σύνδρομο Guillain-Barre και πιο συγκεκριμένα έχουν παραλύσει τα κάτω άκρα της, ωστόσο σύμφωνα με το thecaller.gr αξίζει να σημειωθεί πως δεν έχει εξακριβωθεί αν συνδέεται με το εμβόλιο.

Η νοσηλεύτρια έχει υποβληθεί σε αξονική, η οποία ήταν καθαρή κι εξετάζεται νευρολογικά να δουν τι έχει συμβεί.Σημειώνεται, πως η 40χρονη νοσηλεύτρια είναι μητέρα δύο παιδιών.

Τι είναι το σύνδρομο Guillain-Barré

Το σύνδρομο Guillain-Barré είναι ένα σπάνιο νευρολογικό νόσημα στο οποίο το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού επιτίθεται εναντίον των νεύρων, με αποτέλεσμα ο ασθενής να παρουσιάζει παράλυση και μούδιασμα – συνήθως στα χέρια και τα πόδια. Σε βαριές περιπτώσεις δεν λειτουργούν σωστά οι αναπνευστικοί μύες και χρειάζεται μηχανικός αερισμός σε Μονάδα εντατικής θεραπείας.

(φωτογραφία rawpixel)

Διαβάστε ΕΔΩ όλες τις ειδήσεις για τον κορωνοϊό.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια