Κούριερ: Ποιοι έχουν δικαίωμα αποζημίωσης - Πότε θα παραδοθούν τα 1 εκ. δέματα που είναι στις αποθήκες;

Ελλάδα
Κούριερ: Ποιοι έχουν δικαίωμα αποζημίωσης - Πότε θα παραδοθούν τα 1 εκ. δέματα που είναι στις αποθήκες;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Περισσότερα από 1 εκατομμύρια δέματα βρίσκονται στις αποθήκες των μεταφορικών

Τεράστιο είναι το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με τις μεταφορικές εταιρίε σε ολόκληρη τη χώρα, αφού Περισσότερα από ένα εκατομμύριο δέματα παραμένουν στις αποθήκες καθώς οι εταιρείες διανομής αδυνατούν να ανταποκριθούν στις παραγγελίες των καταναλωτών.

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) εκτιμά ότι θα χρειαστεί πάνω από ένας μήνας μέχρι να παραδοθούν τα συγκεκριμένα δέματα. Την ίδια ώρα οι καταγγελίες των καταναλωτών για τις χωρίς προηγούμενο καθυστερήσεις πληθαίνουν.  

Ενδεικτικό είναι ότι την περασμένη Πέμπτη καταγράφηκαν 170 καταγγελίες καταναλωτών και την Παρασκευή αυτές εκτοξεύτηκαν στις 370. Μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο τα παράπονα καταναλωτών που έφταναν στα γραφεία της ΕΕΤΤ δεν ξεπερνούσαν τα δύο την ημέρα.  

«Πριν τις 20 Ιανουαρίου δεν το βλέπω εφικτό να έχει ομαλοποιηθεί η κατάσταση αλλά, βέβαια, όλα εξαρτώνται από πάρα πολλούς παράγοντες» δήλωσε ο Σπύρος Παντελής Αντιπρόεδρος για τον τομέα ταχυδρομικών υπηρεσιών της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων.

Στις παρατεταμένες καθυστερήσεις πρέπει να προστεθεί σύμφωνα με τον κ. Παντελή και το διαφορετικό lockdown αφού καθημερινά είναι ιδιαίτερα αυξημένη η κίνηση στους δρόμους, που αυξάνει και τον χρόνο παράδοσης.   

Ποιοι μπορούν να αποζημιωθούν

Διευκρινίσεις για την δυνατότητα αποζημίωσης έδωσε ο Αντιπρόεδρος για τον τομέα ταχυδρομικών υπηρεσιών της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων.  

Το δικαίωμα αποζημίωσης δημιουργείται όχι για τον καταναλωτή αλλά για εκείνον που έχει τη σύμβαση με την εταιρία κούριερ δηλαδή για το e-shop.  

Ο καταναλωτής αποκτά δικαίωμα αποζημίωσης μόνο αν το e-shop παραιτηθεί του δικαιώματος και το μεταβιβάσει σε αυτόν.  

Μετά την παρέλευση του πενταπλάσιου από το συμφωνημένο χρόνο δικαιούται την επιστροφή των ταχυδρομικών εξόδων με πλαφόν τα 100 ευρώ και έξι ευρώ για κάθε μέρα καθυστέρησης από την συμφωνηθείσα μέρα παράδοσης.

Πηγή: lifo.gr

(Φωτογραφία Unsplash)

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News