Το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων προχώρησε σήμερα σε διευκρινίσεις αναφορικά με τα δικαιώματα του καταναλωτή με τη μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος .
Αν το προϊόν που αγοράσαμε με την μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος, δεν μας ταιριάζει και θέλουμε να το επιστρέψουμε, τότε έχουμε το δικαίωμα να το κάνουμε σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή του , ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών.
Το τελευταίο ,αναφορικά με το κόστος , μπορεί να μην ισχύσει εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό.
Ακολουθεί αναλυτικά η ανακοίνωση από το υπουργείο Ανάπτυξης.
«Καταναλωτικά Δικαιώματα με τη μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος»
ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποια δικαιώματα έχω σε περίπτωση που το προϊόν που αγόρασα με την μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος, δεν μου ταιριάζει και θέλω να το επιστρέψω;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Εφόσον διενεργήσατε αγορά μέσω οργανωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος και η σύμβαση συνήφθη από απόσταση με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από απόσταση, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, η τηλεομοιοτυπία ή το διαδίκτυο, μέχρι και τη στιγμή σύναψης της σύμβασης, τότε έχετε το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό.
Φωτογραφία αρχείου :INTIME
Διαβάστε ΕΔΩ όλες τις ειδήσεις για τον κορωνοϊό
Σχόλια