"Destination Greece health first" ξεκίνησε η καμπάνια του ΕΟΤ στα διεθνή ΜΜΕ

Ελλάδα
"Destination Greece health first" ξεκίνησε η καμπάνια του ΕΟΤ στα διεθνή ΜΜΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η καμπάνια προβάλλεται σε 23 ΜΜΕ στις βασικές ευρωπαϊκές αγορές

Ξεκίνησε εδώ και 10 περίπου ημέρες η προβολή της ελληνικής καμπάνιας στα διεθνή μέσα. Σε δήλωσή του στο ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης, λέει ότι η καμπάνια, αποτελείται από δύο μηνύματα: Το «Greek Summer» , του οποίου η προβολή έχει ξεκινήσει εδώ και 10 περίπου ημέρες, κυρίως μέσω social media και «Destination Greece Health First», του οποίου η προβολή ξεκίνησε χθες.

Η καμπάνια προβάλλεται σε 23 περίπου διεθνή μέσα, στις βασικές ευρωπαϊκές αγορές, μεταξύ των οποίων και η Αγγλία και η Σουηδία, ενώ χθες δόθηκε από τις υπηρεσίες του ΕΟΤ, εντολή αναστολής της προβολής στην Σερβία, μέχρι νεοτέρας, λόγω των εξελίξεων με την πανδημία του κορωνοϊού. Η προβολή της θα επαναληφθεί μόλις το επιτρέψουν οι συνθήκες και επιτραπούν ξανά τα ταξίδια στους Σέρβους, δεδομένου ότι ο ΕΟΤ παρακολουθεί την εξέλιξη των δεδομένων και παρεμβαίνει αμέσως, μόλις απαιτηθεί.

Όπως εξηγεί ο κ. Δ. Φραγκάκης, «Η καμπάνια έχει δύο βασικά μηνύματα: το ένα είναι το ελληνικό Καλοκαίρι και το δεύτερο είναι η ασφάλεια του προορισμού, που θα προβάλλονται εκ παραλλήλου και περίπου σε ίση αναλογία. Ωστόσο, βραχυπρόθεσμα, εντός Ιουλίου, θα υπάρξει μεγαλύτερη αναλογία υπέρ του μηνύματος της ασφάλειας του προορισμού, ακριβώς λόγω του γεγονότος ότι τώρα που γίνονται κρατήσεις, είναι σημαντικό να περάσει το μήνυμα αυτό».

Ο προϋπολογισμός της καμπάνιας που έχει προγραμματιστεί μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου, είναι 6,5 εκατ. €, με έμφαση όπως προαναφέρεται στις βασικές ευρωπαϊκές αγορές, αλλά και στο digital κομμάτι.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην καμπάνια περιλαμβάνονται και η Αγγλία και η Σουηδία, καταδεικνύοντας την μεσοπρόθεσμη στρατηγική του ΕΟΤ, έστω κι αν πρόσκαιρα λόγω επιδημιολογικών χαρακτηριστικών, ήταν εκτός, όταν έγινε ο αρχικός σχεδιασμός. Ωστόσο, αυτή τη στιγμή εκτός είναι οι ΗΠΑ και η Κίνα, απόφαση που θα επανεξεταστεί εάν αλλάξουν τα δεδομένα. Προβληματισμός υπάρχει για την Ρωσία, για την οποία ακόμη δεν έχει ληφθεί η σχετική απόφαση, αν και πληροφορίες αναφέρουν ότι πιθανότατα θα υπάρξει έστω και κάποιο μικρό πρόγραμμα διαφήμισης και συν διαφήμισης με τους tour operators.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News