Ελλάδα

Lidl Ελλάς: Μας «κοιτάζουν στα μάτια» και το αποδεικνύουν!

Η νέα καμπάνια της Lidl με τίτλο «Σας κοιτάμε στα μάτια» είναι ο λόγος που μας κάνει να την εμπιστευόμαστε ακόμη περισσότερο

Ποιος είναι ο ρόλος που πρέπει να έχει ένα σούπερ μάρκετ; Σίγουρα να εμπνέει ασφάλεια και εμπιστοσύνη στους πελάτες.

Αν, λοιπόν, υπάρχει ένα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα που διαθέτει αυτό το ρόλο, και το αποδεικνύει κάθε στιγμή, είναι η Lidl!

Η Lidl Ελλάς στέκεται με δύναμη, σεμνότητα και αίσθημα ευθύνης απέναντι στους πελάτες, τους προμηθευτές, τους συνεργάτες, αλλά και σε ολόκληρη την κοινωνία, όπως αποτυπώνεται στη νέα καμπανιά, με τίτλο: «Σας κοιτάμε στα μάτια».

«Σας κοιτάμε στα μάτια»

Ο τίτλος της νέας καμπάνιας της Lidl Ελλάς, «μιλάει» από μόνος του. Οι άνθρωποι της Lidl Ελλάς, ξέρουν καλά πως για να σηκώσεις το κεφάλι και να κοιτάξεις κάποιον στα μάτια, πρέπει πρώτα να έχεις κοιτάξει χαμηλά.

Και αυτό είναι το πρώτο πράγμα που έχουν κάνει: Έχουν σκύψει πάνω από όλα όσα έχουν αξία, όπως πάντα, με δύναμη, σεμνότητα, αλλά και τεράστιο αίσθημα ευθύνης, ιδίως, σε αυτή την εποχή της προσαρμοσμένης κανονικότητας, την οποία βιώνουμε, σε μία χρονική στιγμή που όλα, γύρω μας, αλλάζουν.

Και πως το επιτυγχάνουν αυτό;

  • Λειτουργούν με γνώμονα τη διασφάλιση της ποιότητας σε κάθε στάδιο της εφοδιαστικής τους αλυσίδας. Τηρούν τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας από την παραγωγή και την αποθήκευση των προϊόντων, μέχρι τη μεταφορά και την τοποθέτησή τους στα ράφια των καταστημάτων Lidl, έχοντας ως προτεραιότητα τη διασφάλιση της φρεσκάδας και τη διατήρηση της αλυσίδας ψύξης τους, εφαρμόζουν συστηματικούς ελέγχους και αυστηρές, τυποποιημένες διαδικασίες.
  • Διατηρούν σταθερές σχέσεις συνεργασίας με πάνω από 400 Έλληνες προμηθευτές. Σχέσεις μακροχρόνιες και αμοιβαία επωφελείς, σχέσεις εμπιστοσύνης. Και αυτές τις σχέσεις οφείλουν να στηρίζουν. Γιατί στη Lidl Ελλάς γνωρίζουν τη σημασία του να έχουν συνεργάτες που μοιράζονται τις ίδιες αξίες και τους ίδιους στόχους με εκείνους: Να προσφέρουν κάθε μέρα τα καλύτερα και πιο φρέσκα προϊόντα στους καταναλωτές, αξιοποιώντας σύγχρονη τεχνολογία επεξεργασίας πρώτων υλών και τροφίμων. Περιορίζοντας την ανθρώπινη παρέμβαση και επαφή με τα τρόφιμα. Μεριμνώντας ώστε προϊόντα, όπως το κρέας και τα ψάρια, να συσκευάζονται σε τροποποιημένη και προστατευμένη ατμόσφαιρα που εγγυάται, πέρα από την ασφάλεια, και την αυξημένη διάρκεια ζωής του προϊόντος.
  • Διασφαλίζουν τις πιο χαμηλές τιμές της αγοράς και στηρίζουν έμπρακτα την ελληνική οικογένεια. Αξιοποιώντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του μοντέλου λειτουργίας τους, επιτυγχάνουν οικονομικά οφέλη τα οποία μετακυλούν στον τελικό καταναλωτή, δίνοντας νέα διάσταση στην έννοια του value-for-money. Δεν κάνουν καμία έκπτωση στην ποιότητα των προϊόντων τους. Ειδικά σε αυτές τις δύσκολες και πρωτόγνωρες συνθήκες, φροντίζουν να μην λείψει τίποτα από κανέναν.
  • Αποδεικνύουν με πράξεις ότι η έννοια της κοινωνικής αλληλεγγύης υπάρχει στο DNA τους. Με αυξημένα αντανακλαστικά και μέσω μιας σειράς πρωτοβουλιών κινήθηκαν άμεσα και απάντησαν με πράξεις στις ιδιαίτερες ανάγκες που δημιουργήθηκαν την περίοδο της υγειονομικής κρίσης.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια