Ελλάδα

Το "Ελληνικό καλοκαίρι" η νέα καμπάνια για τον Τουρισμό

Η Ελλάδα που είναι ιδέα ,αντίληψη και κάτι πολύ περισσότερο από τον ήλιο και την θάλασσα της πρωταγωνιστεί στο κεντρικό σποτ της καμπάνιας που η Ελλάδα ξεκινά να τρέχει στα διεθνή μέσα ενημέρωσης με φόντο μία συρρικνωμένη και αβέβαιη προς το παρόν σεζόν κι ένα αλλιώτικο καλοκαίρι.

Η καμπάνια που παρουσιάστηκε χθες το βράδυ στην Αίγλη Ζαππείου ήταν μίνιμαλ.. Με ένα πλάνο σε ένα σποτ 40 δευτερολέπτων, με μονάχα 50 λέξεις αποτυπώνεται όλα όσα είναι ελληνικό καλοκαίρι. Ένα μήνυμα λιτό και απέριττο.

Το Restart δύσκολο , όπως και το φετινό καλοκαίρι στην σκιά της πανδημίας. Όπως τόνισε ο πρωθυπουργός η ασφάλεια των επισκεπτών και των εργαζομένων στον τουρισμό παραμένουν η πρώτη  αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα της κυβέρνησης και του όλου σχεδιασμού της που ουσιαστικά ξεδιπλώνεται από την 1η Ιουλίου.

Την ώρα που η επανεκκίνηση του τουρισμού παραμένει σε αχαρτογράφητα νερά και οι οικονομικές επιπτώσεις βαθαίνουν μέρα  με την ημέρα ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε στην προσπάθεια που συνεχίζεται για ουσιαστική στήριξη των εργαζομένων. Απηύθυνε μάλιστα κάλεσμα στους εργοδότες να εκμεταλλευτούν το νέο νομοθετικό πλαίσιο προκειμένου να διατηρήσουν ευλαβικά τις θέσεις εργασίας.

Δεν αποκλείεται πάντως σε δεύτερο χρόνο η τουριστική αυτή καμπάνια να εμπλουτιστεί με επίκεντρο τον εσωτερικό τουρισμό.

Σκληρή ήταν η απάντηση του ΣΥΡΙΖΑ στην τουριστική καμπάνια που παρουσιάστηκε χθες

Ειδικά για τον τουρισμό, το μόνο που βλέπουν οι επαγγελματίες και οι εργαζόμενοι του κλάδου είναι σπατάλη εκατομμυρίων για τους ημέτερους του κ. Μητσοτάκη, αλλά ανύπαρκτη ενίσχυση για τους ίδιους. Η ΝΔ δεν έχει τίποτα να πει στους μικρομεσαίους που έχει οδηγήσει στην απόγνωση με την πολιτική της»

 

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια