Τουρισμός: Οι ταξιδιωτικές… τάσεις της νέας δεκαετίας

Ελλάδα
Τουρισμός: Οι ταξιδιωτικές… τάσεις της νέας δεκαετίας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η νέα δεκαετία φέρνει αλλαγές στον τουρισμό

Αλλαγές στον τουρισμό και τις ταξιδιωτικές τάσεις φέρνει τόσο το 2020, όσο και η νέα δεκαετία. Οι βασικές τάσεις, που αναμένεται να καθορίσουν και να διαμορφώσουν τον ταξιδιωτικό κλάδο, είναι τρεις.

Σε γενικές γραμμές, κατά τη νέα δεκαετία αναμένεται ταχεία αλλαγή στις online κρατήσεις ταξιδιών και στις κρατήσεις μέσω κινητών, αφού εξαρτόμαστε όλο και περισσότερο από τα κινητά μας τηλέφωνα, προκειμένου να περιηγηθούμε στον κόσμο.

Επιπλέον, οι τουρίστες φέρνουν στο προσκήνιο νέα θέματα, όπως ο περιβαλλοντικός αντίκτυπος των ταξιδιών.

Οι τρεις νέες τάσεις που «ανακάλυψε» η Travelport είναι οι εξής:

  1. Πελάτες «υπό έλεγχο»

Οι πελάτες επιλέγουν λύσεις αυτοεξυπηρέτησης, ενώ το 55% των ερωτηθέντων προτιμούν να επιλέγουν ταξίδια, μέσω ψηφιακών εφαρμογών. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν πρόκειται για την ηλικιακή ομάδα των Gen Z, των μελλοντικών, δηλαδή, ταξιδιωτών, που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους και οι οποίοι έχουν υψηλές προσδοκίες, όσον αφορά στη σχέση ταξιδιών-τεχνολογίας.

  1. Αγορά κινητών

Οι «υπερ-εφαρμογές» εξαπλώνονται στη Νοτιοανατολική Ασία. Οι «γίγαντες» της τεχνολογίας εφαρμογών, όπως οι WeChat, Grab και Go-Jek προσφέρουν στους χρήστες τους ένα ενιαίο κατάστημα για να επικοινωνούν, να ψωνίζουν online, να κάνουν κρατήσεις ταξιδιών, να παραγγέλνουν φαγητό και να πληρώνουν οτιδήποτε μέσω των «έξυπνων» κινητών τους τηλεφώνων. Τα εμπορικά σήματα που θέλουν να προσφέρουν ολιστική εμπειρία κινητών στους πελάτες τους πρέπει να σκεφτούν πώς εμπλέκονται οι ταξιδιώτες με τις «υπερ-εφαρμογές».

  1. Ενισχύονται οι λιανικές πωλήσεις ταξιδιών

Την επόμενη χρονιά, οι έρευνες δείχνουν ότι θα υπάρξει μια ταχεία πορεία αλλαγής στον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούνται οι λιανικές πωλήσεις ταξιδιών και οι online κρατήσεις. Αυτό περιλαμβάνει ευρύτερη και πιο πολύπλοκη προσέγγιση πολλαπλών περιεχομένων, πιο εμπλουτισμένες και συγκρίσιμες προσφορές και αύξηση της αυτοματοποίησης που επιτρέπει στους πελάτες να αυτοεξυπηρετούνται

Πηγή: money-tourism.gr

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News