Ελλάδα

Τι θέλουν οι νέοι από τα ξενοδοχεία;

Τι προσελκύει τους ταξιδιώτες ηλικίας 22 έως 37 ετών και τι τους απωθεί

Τεχνολογία και ευεξία είναι, σύμφωνα με έρευνα, τα στοιχεία που ζητούν από τα ξενοδοχεία κατά τη διαμονή τους οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών.

Οι Μillennials που ταξιδεύουν στους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας, αλλά και σε άλλες χώρες (ηλικίας δηλαδή μεταξύ 22 και 37 ετών), είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για υπηρεσίες τεχνολογίας και ευεξίας στα ξενοδοχεία 1,5 φορές περισσότερο από τους ταξιδιώτες ηλικίας 40-45 ετών και δύο φορές περισσότερο από αυτούς ηλικίας άνω των 56 ετών.

Το συμπέρασμα αυτό αναδεικνύεται σε έρευνα της αμερικάνικης εταιρείας FutureBrand Speck, του ομίλου Interpublic Group. Οι νεότερες γενιές, λοιπόν, δηλώνουν ότι σχολιάζουν στα αρνητικά ενός ξενοδοχείου την έλλειψη εγκαταστάσεων και εμπειριών ευεξίας.

Οι τιμές του ξενοδοχείου ή η τοποθεσία έπονται στα κριτήρια αξιολόγησης του ξενοδοχείου γι’ αυτούς. Επίσης, οι Millennials θέλουν τις ίδιες δυνατότητες τεχνολογίας που έχουν στο σπίτι τους και στο ξενοδοχείο, ζητώντας smart TV στο δωμάτιο και γενικά την παροχή όλων των υπηρεσιών της σύγχρονης τεχνολογίας.

Σύμφωνα με έκθεση της FutureCast, εξάλλου, οι ετήσιες ταξιδιωτικές δαπάνες των τουριστών που ανήκουν στη γενιά των Millennials ανέρχονται σε πάνω από 200 δισ. δολάρια ετησίως. Το 70% των Millennials είπε ότι επιθυμεί να εξερευνήσει τις τοπικές κοινωνίες όπου κάνει διακοπές και να μάθει πράγματα για εκείνες. Το πάθος για απόκτηση νέων και διαφορετικών εμπειριών διαφαίνεται και από τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζουν τα ταξίδια τους.

Όπως αποκαλύπτει η έκθεση, η γενιά αυτή επισκέπτεται κατά μέσο όρο 10 πηγές πληροφόρησης πριν προβεί σε κράτηση. Μπορούν επίσης να συνδυάσουν επιτυχώς το επαγγελματικό ταξίδι με την αναψυχή, με το 62% να αναφέρει ότι επεκτείνει τα επαγγελματικά ταξίδια προκειμένου να τα συνδυάσει με διακοπές. Τα ταξίδια του σαββατοκύριακου αντιπροσωπεύουν σχεδόν τον μισό όγκο διακοπών των Μillennials.

Η επιρροή τους έχει ήδη γίνει αισθητή στην ταξιδιωτική βιομηχανία και τα brand συνεχίζουν να εντείνουν την παρουσία τους στα social media, έχοντας ως άμεσο στόχο πλέον τις νεότερες γενιές ταξιδιωτών.

Η επίδραση αυτή εκτιμάται ότι θα συνεχιστεί και μέσα στα επόμενα χρόνια, καθώς ο αριθμός των ταξιδιωτών από την ηλικιακή ομάδα των Millennials ολοένα και αυξάνεται.

Σχόλια