Ελλάδα

Ψυχολόγοι συμβουλεύουν πώς να σταθεί ο γονιός δίπλα στο μαθητή

Κάθε αρχή και δύσκολη, πόσο μάλλον όταν οι γονείς ανησυχούν υπερβολικά για τη σχολική επίδοση του παιδιού τους. Ψυχολόγοι συμβουλεύουν για το πως πρέπει να σταθεί ο γονιός δίπλα στο μαθητή

Η σχολική επίδοση των μαθητών είναι ένα θέμα που ταλανίζει τους γονείς και τα παιδιά τους, ιδιαίτερα στην αρχή της σχολικής περιόδου και μόλις τα μαθήματα αρχίζουν να δυσκολεύουν με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο.

Σίγουρα οι συμβουλές των ψυχολόγων μπορούν να βοηθήσουν στη σχέση γονέα-παιδιού, δείχνοντας πόσο σημαντικό είναι ο γονέας να παραμένει γονέας στο παιδί και όχι ως δάσκαλος ή φροντιστής.

Η επιστημονικά υπεύθυνη του κέντρου πρόληψης Ρεθύμνου, Νίκη Μπογά, εξηγεί ότι το σχολείο είναι ευθύνη του παιδιού και όχι των γονιών. Ο μαθητής και όχι ο γονιός, πρέπει να είναι υπεύθυνος για το σχολείο, πόσο μάλλον σε έναν νομό όπως του Ρεθύμνου, όπου η μαθητική διαρροή σημειώνει υψηλά ποσοστά, όταν ξαφνικά ανακαλύπτουν οι γονείς ότι η δική τους πίεση δεν αρκεί για να παραμείνει το παιδί στο σχολείο, αφού ποτέ δεν υπήρξε το ίδιο υπεύθυνο για τη σχολική του επίδοση.

Στο ωδείο Ρεθύμνου, η καθηγήτρια ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, Σοφία Τριλίβα, με βιωματικό τρόπο, άφησε τους γονείς να μάθουν οι ίδιοι, πώς μπορούν να σταθούν δίπλα στο παιδί, σεβόμενοι την ξεχωριστή του ύπαρξη.

Μία μαθήτρια, η Ελευθερία Οικονόμου, διάβαζε αποσπάσματα από υπό έκδοση βιβλίο της πανεπιστημιακού και στη συνέχεια ακολουθούσε συζήτηση με τους γονείς.

Ρεπορτάζ: Ματθαίος Καπετανάκης

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια