default-image

Ξένια Κούρτογλου : Τα ΜΜΕ στην εποχή της Τεχνολογίας Αιχμής

Απόψεις
Ξένια Κούρτογλου : Τα ΜΜΕ στην εποχή της Τεχνολογίας Αιχμής

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια νέα πραγματικότητα  στην εποχή του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού εμπορίου, έχει διαμορφωθεί  στο χώρο των ΜΜΕ , όπου και η 7χρονη οικονομική κρίση έχει παίξει τον δικό της ρόλο, είπε σήμερα στον 9.84 η επικεφαλής της εταιρίας ερευνών- μετρήσεων Focus Bari Ξένια Κούρτογλου.

Κάνοντας μια αναδρομή γεγονότων που διαμόρφωσαν 30 χρόνια τώρα το χώρο σε έντυπα, εφημερίδες , ραδιόφωνο και τηλεόραση σε συνδυασμό με την έκρηξη των μέσω κοινωνικής δικτύωσης, εκτίμησε ότι η «φούσκα» των ΜΜΕ έσκασε και πλέον και με όρους αγοράς, η ποιότητα και η προσέγγιση και με όρους ψυχολογίας και σοβαρότητας στα ΜΜΕ, είναι καθοριστικό κριτήριο για τους πολίτες.

Τόνισε μάλιστα εμφατικά, πως τα περιφερειακά ΜΜΕ είναι ένας «θησαυρός» ακατέργαστος που κυρίως δεν προβάλλει τα ιδιαίτερα τοπικά χαρακτηριστικά του, που στις τοπικές κοινωνίες, είναι προνόμιο και όχι φενάκη.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News