Ελλάδα

Στάση αναμονής και αιχμές για τις αλλαγές στην ιστορία 

Τη ριζική αλλαγή του μαθήματος της Ιστορίας σε ορισμένες τάξεις αλλά και τη γενικότερη αλλαγή της φιλοσοφίας του μαθήματος όπως είχε προαναγγείλει ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Γαβρόγλου,  προτείνει στην έκτασης 50 σελίδων πρότασή του το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.



Στην πρόταση υποστηρίζεται ότι οι μαθητές της Δ΄ Δημοτικού αντί για την αρχαία Ελλάδα, η ιστορία της οποίας πηγαίνει στην Ε΄ Δημοτικού, θα πρέπει να μαθαίνουν οικογενειακή και τοπική ιστορία.



Στην ΣΤ' Δημοτικού προτείνεται «κόφτης» στην αναλυτική παρουσίαση των στρατιωτικών γεγονότων της Ελληνικής Επανάστασης καθώς το ΙΕΠ προωθεί στη συγκεκριμένη διδακτική ενότητα τη διδασκαλία σε βασικά κοινωνικά χαρακτηριστικά της ελληνικής κοινωνίας  με τον τίτλο: Η καθημερινή ζωή των επαναστατημένων. Συνήθειες και πρακτικές».



Δομική είναι η αλλαγή στην Α΄ Λυκείου καθώς προτείνεται το μάθημα με τίτλο «Ιστορία του Αρχαίου Κόσμου» που καλύπτει τη χρονική περίοδο από τους προϊστορικούς πολιτισμούς  της Ανατολής έως την εποχή του Ιουστινιανού να αντικατασταθεί με βιβλίο που θα καλύπτει την περίοδο από το 1880 έως σήμερα.

Για προσχηματικό αρχικά διάλογο πριν καταρτιστούν οι προτάσεις έκανε λόγο ο Μανόλης Μπελαδάκης πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Νίκος Καζαντζάκης. Με την Ιστορία δεν παίζουμε είπε.


Στάση αναμονής από τον Γιώργο Μακράκη πρόεδρο του Συλλόγου Δομήνικος Θεοτοκόπουλος καθώς όπως είπε η ενημέρωση των Ομοσπονδιών και των Δασκάλων θα δείξει τι είναι αυτό που θέλει να πετύχει το αρμόδιο υπουργείο.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια