default-image

Καμπάνια για τους κινδύνους του ηλεκτρονικού εμπορίου

Ελλάδα
Καμπάνια για τους κινδύνους του ηλεκτρονικού εμπορίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καμπάνια «FeeLSAFE» διοργανώνει από κοινού το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και η ΕΣΕΕ εστιάζοντας στην ευαισθητοποίηση των εμπόρων και των καταναλωτών αναφορικά με τους κινδύνους που αντιμετωπίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο. Στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης θα δοθεί η έναρξη της καμπάνιας και θα επιτρέπει την ενημέρωση των καταναλωτών και επιχειρηματιών για την ηλεκτρονική εφαρμογή «FeeLSAFE».

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Βασίλης Κορκίδης, στη συνέντευξη τύπου που παραχώρισε χθες στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη υπογράμμισε πως «η διασφάλιση ασφαλών ηλεκτρονικών συναλλαγών θα πρέπει να είναι βασική προτεραιότητα λόγω της επέκτασης των ηλεκτρονικών συναλλαγών και του ηλεκτρονικού εμπορίου και θα πρέπει να προχωρήσει άμεσα η συστηματική ενημέρωση επιχειρηματιών και καταναλωτών».

Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ τόνισε πως «η Συνομοσπονδία θα αναλάβει δράση για επόμενες ενέργειες προς όφελος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με τη χρήση τεχνολογιών αναφορικά με SMEs clouding (υπολογιστικό νέφος)».

Στο τρίπτυχο της πάταξης του ηλεκτρονικού εγκλήματος αναφέρθηκε με τη σειρά του ο διευθυντής της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, Μανώλης Σφακιανάκης, δίνοντας έμφαση στην «ασφαλέστερη συναλλαγή, εξάλειψη κινδύνου και πάταξη της φοροδιαφυγής», ενώ ταυτόχρονα έδωσε τις διαβεβαιώσεις του για την επιχειρησιακή ετοιμότητα της διεύθυνσης για την αντιμετώπιση των οποιωνδήποτε απειλών».

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News