Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού μετέχει δυναμικά και πραγματοποιεί καμπάνιες στις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές πλατφόρμες του κόσμου, έχοντας ως γνώμονα την προσέγγιση του υποψηφίου ταξιδιώτη μέσα από τα ηλεκτρονικά εργαλεία, που ο ίδιος χρησιμοποιεί για να σχεδιάσει τις διακοπές του.
H Ελλάδα κατέκτησε την πρώτη θέση στο διαγωνισμό της "Expedia Media Solutions" 2014 EMEA για την "Καμπάνια Προορισμού της Χρονιάς", υπό τον τίτλο: "What's your pleasure?". Η καμπάνια "έτρεξε" από 24 Μαρτίου έως 24 Σεπτεμβρίου 2014 σε συνεργασία με μια από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρείες στον κόσμο, την Expedia, με στόχο την προσέλκυση κοινού από τρεις χώρες: ΗΠΑ, Αγγλία, Αυστραλία. Έπαθλο του διαγωνισμού ήταν τρία ονειρεμένα ταξίδια στην Ελλάδα για ισάριθμα ζευγάρια από τις χώρες-στόχους.
Στην προσπάθεια της χώρας μας, να αυξήσει το συνολικό αριθμό των επισκεπτών της καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου, ο ΕΟΤ συνεργάστηκε με την Expedia Media Solutions, και ανέπτυξε την εν λόγω εκστρατεία προβολής, επικεντρώνοντας σε τέσσερις πυλώνες: Κουλτούρα, Γαστρονομία, Περιπέτεια, Ελεύθερος χρόνος και σε τέσσερις προορισμούς: Αθήνα, Πελοπόννησος, Θεσσαλονίκη και Κρήτη.
Η καμπάνια εκμεταλλεύτηκε την δυναμική των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης διαχειρίζεται με μεγάλη επιτυχία ο ΕΟΤ (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, YouTube, Google+,Tumblr, Flickr, Foursquare, blog) αλλά και της επίσημης ιστοσελίδας του Οργανισμού, η οποία και προσέλκυσε το έντονο ενδιαφέρον των συμμετεχόντων στο διαγωνισμό.
Τα διαδικτυακά εργαλεία του ΕΟΤ: Facebook - Twitter - Instagram - Google+ - YouTube - Pinterest - Foursquare - Tumblr - Flickr - Blog