default-image

Η Ένωση Γονέων Ηρακλείου για τις κινητοποιήσεις μαθητών

Ελλάδα
Η Ένωση Γονέων Ηρακλείου για τις κινητοποιήσεις μαθητών

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σε κλιμάκωση των κινητοποιήσεων μέσα στο Νοέμβριο καλεί η Ένωση Γονέων Μαθητών Δήμου Ηρακλείου, καθώς και στο ανέβασμα των συλλογικών διαδικασιών, με πυρήνα το κάθε σχολείο, καθώς, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, με εμπιστοσύνη στηρίζει πρωτοβουλίες των μαθητών και των μαθητικών κοινοτήτων, βοηθώντας τους να κατακτούν τις συλλογικές τους διαδικασίες και να υπερασπίζονται το δικαίωμά τους στη μόρφωση, τη διασκέδαση και τον αθλητισμό.

Ειδικότερα, στην ανακοίνωσή της η Ένωση Γονέων Μαθητών Δήμου Ηρακλείου αναφέρει τα εξής:

«Η Ένωση Γονέων Μαθητών Δήμου Ηρακλείου χαιρετίζει τις σημερινές αγωνιστικές κινητοποιήσεις των μαθητών Γενικών Λυκείων-ΕΠΑΛ στο δήμο Ηρακλείου και στην Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου ενάντια στη σύγχρονη αμορφωσιά, στη διεύρυνση των ταξικών φραγμών στη μόρφωση με το Νέο Λύκειο και την τράπεζα θεμάτων.

Τα παιδιά μας ξέρουν να αγωνίζονται με υποδειγματική ωριμότητα και να διεκδικούν το μέλλον τους κόντρα στο σχολείο όπου θεριεύει η κατηγοριοποίηση των μαθητών σε "καλούς" και "κακούς", η φτώχεια και ο υποσιτισμός, πλάι-πλάι με τα ψηφιακά μπιχλιμπίδια, τα προγράμματα επιχειρηματικότητας και του "κοινωνικού σχολείου".

Με εμπιστοσύνη, στηρίζουμε πρωτοβουλίες των μαθητών και των μαθητικών κοινοτήτων, βοηθώντας τους να κατακτούνε τις συλλογικές τους διαδικασίες, να υπερασπίζονται το δικαίωμά τους στη μόρφωση, τη διασκέδαση, τον αθλητισμό.

Καλούμε σε κλιμάκωση των κινητοποιήσεων μέσα στο Νοέμβρη και ανέβασμα των συλλογικών διαδικασιών, με πυρήνα το κάθε σχολείο, να κάνουμε ένα βήμα μπροστά στο συντονισμό μαθητών γονιών εκπαιδευτικών και των υπόλοιπων εργαζόμενων χωρίς φόβο στην τρομοκρατία που επιβάλλει η κυβέρνηση και οι διευθύνσεις, προβάλλοντας και πάλι το άθλιο επιχείρημα περί χαμένων ωρών από τις καταλήψεις, όταν τα κενά σε εκπαιδευτικούς και ειδικότητες αριθμούν χιλιάδες χαμένες διδακτικές ώρες.

Ανοίγουμε τη συζήτηση για τους στόχους των αντιεκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων, που αφού έφτιαξαν το Νέο Λύκειο προχωρούν πλέον και στο Νέο Δημοτικό. Το βάθεμα των κοινωνικών-οικονομικών διαχωρισμών μέσα στο σχολείο με αφορμή και την (αυτό)αξιολόγηση, που θα χωρίζει τους μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς σε καλούς και κακούς, για να φτιάξουν τα σχολεία ελίτ».

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News