default-image

Τα δικαιώματα των καταναλωτών απέναντι στις εισπρακτικές

Ελλάδα
Τα δικαιώματα των καταναλωτών απέναντι στις εισπρακτικές

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα δικαιώματα του καταναλωτή σε περίπτωση που δεχτεί κλήση από εισπρακτική εταιρεία ανέλυσε ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή Γιώργος Στεργίου, ο οποίος τόνισε ότι πρέπει να εμφανίζεται το νούμερο της εταιρείας η οποία καλεί τους οφειλέτες, ενώ παράλληλα υποστήριξε ότι όλες οι συνομιλίες με εισπρακτικές εταιρείες ηχογραφούνται.

Για το ενοχλητικό φαινόμενο των επίμονων τηλεφωνικών κλήσεων από εισπρακτικές εταιρείες τοποθετήθηκε ο κ. Στεργίου στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του Mega, ενώ αναφέρθηκε σε διάφορα περιστατικά παρατυπιών που έχουν διαπράξει όπως τα διαρκή τηλεφωνήματα σε ακατάλληλες ώρες, δηλώνοντας ότι «όπως ο καταναλωτής έχει υποχρεώσεις έχει και δικαιώματα».

Ποια είναι τα δικαιώματά σας εάν δεχτείτε κλήση από εισπρακτική εταιρεία:

?      Θα πρέπει να εμφανίζεται στην αναγνώριση κλήσης το τηλέφωνο της εταιρείας

?      Οι συνομιλίες ηχογραφούνται και κρατούνται σε αρχείο για 12 μήνες, επομένως εάν έχετε υπόνοια ότι δε σας εξαπατούν καλέστε το 1520 ή απευθυνθείτε στο site της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή

?      Τα τηλέφωνα για την καταβολή οφειλών ξεκινάνε δέκα μέρες μετά αφού θεωρείται η οφειλή ληξιπρόθεσμη

?      Οι κλήσεις πρέπει να γίνονται μία φορά ανά δύο μέρες (μόνο εργάσιμες) από τις 09:00 έως τις 20:00

?      Σε περίπτωση που η εταιρεία καλέσει και ο οφειλέτης δεν απαντήσει, σύμφωνα με το νόμο δε θεωρείται ότι έγινε ενημέρωση

?      Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ζητήσει από την εισπρακτική εταιρεία να μην τον ξαναενοχλήσει

?      Ο υπάλληλος πρέπει να πει το όνομά του αλλά όχι και την εταιρεία μέχρι να ταυτοποιηθούν τα στοιχεία του καταναλωτή.

Πηγή: iefimerida.gr

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News