default-image

"Δεν ιδρώνει το αυτί κανενός για το ΕΠΑΛ Αρκαλοχωρίου"

Ελλάδα
"Δεν ιδρώνει το αυτί κανενός για το ΕΠΑΛ Αρκαλοχωρίου"

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βρισκόμαστε ήδη στα μέσα Γενάρη και τα σοβαρά προβλήματα στα σχολεία της περιοχής μας, φαντάζουν αξεπέραστα σημειώνει η ΕΛΜΕ και συνεχίζει:

Υπάρχουν πολλά λειτουργικά κενά στο Νομό μας και 2000 περίπου συνολικά. Το υπουργείο Παιδείας ωστόσο, δηλώνει ότι οι πιστώσεις για την κάλυψη τους είναι μόνο 124!

Τα περισσότερα σχολεία του Νομού αντιμετωπίζουν πρόβλημα με μεγαλύτερα βέβαια αυτά των παιδιών που θα δώσουν Πανελλήνιες σε πέντε μόλις μήνες από τώρα.

Στο ΕΠΑΛ Αρκαλοχωρίου, μαθητές - γονείς - καθηγητές δεν άντεξαν άλλο γιατί δεν έχουν καθηγητή γιατρό που είναι μάθημα πανελληνίων και ενδέχεται να μην δώσουν εξετάσεις. Έχουν όμως και άλλα κενά. Πληροφορικής, ώρες αγγλικής και ώρες φιλόλογου.  

Δεν ιδρώνει όμως το αυτί κανενός για αυτά. Αντίθετα έχουν στο μυαλό τους συμπτύξεις τμημάτων, αναμόρφωση προγραμμάτων, υπερωρίες εκπαιδευτικών, πρόσληψη ωρομισθίων για 4 ώρες με 80 ευρώ μισθό κ.λπ.

Η πολιτική τους σκέψη λειτουργεί δυστυχώς μόνο για περικοπές. Καμία πολιτική ευαισθησία να καλυφθούν άμεσα τα κενά.

Έτσι αντί του αυτονόητου, της πρόσληψης δηλαδή αναπληρωτών εκπαιδευτικών, προωθούνται οι περικοπές στη διδασκαλία και η έμμεση αύξηση του ωραρίου των συναδέλφων στη δεδομένη ευαισθησία των οποίων επαφίεται για άλλη μια φορά η ομαλή λειτουργία των σχολείων. Στην Ελλάδα των Μνημονίων θεωρείται πολυτέλεια το αυτονόητο δικαίωμα των μαθητών να έχουν τον καθηγητή τους.

Οι μαθητές του ΕΠΑΛ Αρκαλοχωρίου και άλλων της περιοχής δεν έχουν διδαχθεί μαθήματα ειδικότητας από την αρχή της χρονιάς! Πώς θα προσέλθουν στις εξετάσεις για να πάρουν το δίπλωμά τους αυτά τα παιδιά; Η συστηματική απαξίωση της επαγγελματικής εκπαίδευσης προετοιμάζει το έδαφος για μαζικές συγχωνεύσεις- καταργήσεις σχολικών μονάδων, οδηγώντας παράλληλα πολλά παιδιά στην εγκατάλειψη του σχολείου.

Απέναντι στην κατάσταση αυτή το Υπουργείο ζητά μέχρι 8-2-13 συγκεντρωτικά στοιχεία για τον Μ.Ο. μαθητών ανά καθηγητή, Μ.Ο Η/Υ ανά σύνολο μαθητών, αριθμό μαθητών που έχουν διακόψει τη φοίτησή τους, αριθμός νέων(!) ΕΠΑΣ που ιδρύθηκαν, αριθμός σχολικών μονάδων που δεν υπήρξε έγκαιρη παράδοση σχολικών βιβλίων. Καλό θα ήταν να ζητήσει και τον αριθμό των διδακτικών ωρών που χάθηκαν λόγω ελλείψεως καθηγητών. Τι επιδιώκουν άραγε; Να μας πουν ότι ο Μ.Ο διδασκόντων και διδασκομένων είναι χαμηλός και άρα πρέπει να αυξηθεί με 30άρια τμήματα; Να μας κατηγορήσουν για αργόμισθους και να μας απολύσουν; Να μας φορτώσουν την ανευθυνότητα και ανικανότητά τους;

Μέσα σε ένα τέτοιο σκηνικό δημιουργείται ένα νέο εφιαλτικό τοπίο στην εκπαίδευση της χώρας αλλά και εργασιακού μεσαίωνα για τον εκπαιδευτικό. Μπροστά στην κατάσταση αυτή απαιτούνται πολύμορφες κινητοποιήσεις για να ανατρέψουμε αυτή την πολιτική που διαλύει το δημόσιο σχολείο και συνθλίβει συνολικά την ελληνική κοινωνία.

Και μην ξεχνάμε απέναντι στη θύελλα κανένας μόνος αλλά καθένας για όλους! Η ΕΛΜΕ στηρίζει των αγώνα των σχολείων για τα αυτονόητα και θα συνεχίσει να διεκδικεί μαζί με τους μαθητές και τους γονείς το δικαίωμα στην εκπαίδευση.  

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News